بورس ٢۴ : شایعه افزایش نرخ مجدد شویندهها تکذیب شد.مدیرعامل گروه صنعتی پاکشو با اشاره به این که شوینده ها فقط در خرداد ماه تا ۲۵ درصد افزایش نرخ دریافت کردهاند، موضوع افزایش نرخ دوباره این محصولات را تا اطلاع ثانوی تایید نکرد. محمد عالمی مدیر عامل شرکت گروه صنعتی پاکشو در خصوص شایعه افزایش نرخ دوباره محصولات شوینده خبرنگار بورس ۲۴ گفت: در خرداد ماه شرکت های شوینده افزایش نرخ ۲۰ و ۲۵ درصدی روی محصولات خود دریافت کردند،اما این آخرین افزایش نرخ سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است. وی گفت: کسانی که افزایش نرخ ۲۷ درصدی را مطرح کردند از میانگین ۲۰ و ۲۵ درصد هم افزایی ایجاد کرده و به نرخ مذکور رسیدند؛ در حالی که منطقاً چولگی به سمت نرخ ۲۳ درصد خواهد بود.
بورس24 : شایعه افزایش نرخ مجدد شویندهها تکذیب شد.مدیرعامل گروه صنعتی پاکشو با اشاره به این که شوینده ها فقط در خرداد ماه تا ۲۵ درصد افزایش نرخ دریافت کردهاند، موضوع افزایش نرخ دوباره این محصولات را تا اطلاع ثانوی تایید نکرد.
محمد عالمی مدیر عامل شرکت گروه صنعتی پاکشو در خصوص شایعه افزایش نرخ دوباره محصولات شوینده خبرنگار بورس24 گفت: در خرداد ماه شرکت های شوینده افزایش نرخ ۲۰ و ۲۵ درصدی روی محصولات خود دریافت کردند،اما این آخرین افزایش نرخ سال ۱۴۰۰ تاکنون بوده است.
وی گفت: کسانی که افزایش نرخ ۲۷ درصدی را مطرح کردند از میانگین ۲۰ و ۲۵ درصد هم افزایی ایجاد کرده و به نرخ مذکور رسیدند؛ در حالی که منطقاً چولگی به سمت نرخ ۲۳ درصد خواهد بود.
عالمی در پاسخ به این سوال که آیا تا پایان سال افزایش نرخ دیگری خواهیم داشت گفت: اگر بگوییم قیمت مواد اولیه ،پتروشیمی ، نرخ ارز همین اعداد باقی می ماند ما نیز افزایش نرخ نخواهیم داشت، چرا که دلیل اصلی افزایش نرخ قیمت نهاده های تولید و نرخ ارز است .
به گفته وی، دولت از اسفند ماه سال گذشته تاکنون محصولات پتروشیمی از جمله LAB را گران کرد که تاثیر مستقیم روی تولیدات شویندهها دارد.
عاملی گفت: ما اساساً تمایل به افزایش قیمت نداریم ، سفره مردم آنقدر کوچک شده که با افزایش قیمتها ، مجبور به مدیریت مصرف و کاهش آن میشوند، در نتیجه منجر به کاهش فروش خواهد شد.
وی در پاسخ به این پرسش که چه محصولاتی ۲۰ درصد و چه محصولاتی در خردادماه ۲۵ درصد افزایش نرخ گرفتند؟گفت : محصولاتی که به LAB ارتباط داشتند مانند مایع ظرفشویی، پودر و موادی که به واردات مربوط بودند مانند انواع پاک کنندههای چند منظوره و محصولات اسپریدار، تیوپ خمیردندان و مایعات دستشویی ، ۲۵ درصد افزایش نرخ دریافت کردند و محصولاتی مانند شامپو ، نرم کننده حوله و لباس ، شامپو بدن و بچه و نرم کننده موی سر افزایش نرخ ۲۰ درصدی دریافت کردند.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.