Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

تاکنون در بریتانیا بیش از ۸۶ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌ اند و همه محدودیت های کرونایی تا ٢ هفته دیگر در انگلیس تمام می شود. دلیل این تصمیم، موفقیت در تزریق واکسن برای اکثریت شهروندان است...

پایان ماسک در انگلیس

بورس24 : همه محدودیت های کرونایی تا 2 هفته دیگر در انگلیس تمام می شود. دلیل این تصمیم، موفقیت در تزریق واکسن برای اکثریت شهروندان است.

به گزارش عصرایران به نقل از بی بی سی، این تصمیم را نخست وزیر بریتانیا اعلام کرده است و تنها مربوط به انگلیس است و شامل 3 بخش دیگر بریتانیا یعنی ولز، ایرلند شمالی و اسکاتلند نمی شود.  

 دولت‌های اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی هر کدام مقررات مخصوص خود را دارند و با وجود تشابه ‌در بسیاری از موارد، در زمان‌بندی و بعضی محدودیت‌ها با انگلستان متفاوت هستند. بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، تایید کرد که در آخرین مرحله از زمان‌بندی رفع محدودیت‌های کرونا در انگلستان، مقررات مربوط به استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری به پایان خواهد رسید.

او گفت که انتظار دارد این مرحله در روز ۱۹ ژوئیه (دو هفته دیگر) و بعد از ۱۶ ماه اعمال محدودیت‌های مختلف در انگلستان اجرا شود. مقررات دیگر مانند محدودیت شش نفری برای ملاقات در داخل خانه و توصیه کار از منزل هم هم لغو خواهد شد. با وجود این شماری از محدودیت‌ها برای مسافران با توجه به وضعیت کرونا در کشور مبدا همچنان باقی می‌ماند.

جانسون در نشست خبری خود در "داونینگ استریت" رفع بخش بزرگی از محدودیت‌های قانونی در انگلستان را مدیون موفقیت برنامه واکسیناسیون در بریتانیا دانست. بر اساس آمار رسمی دولت بریتانیا تا کنون بیش از ۸۶ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال یک دوز از واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و حدود ۶۵ درصد دومین دوز واکسن را هم تزریق کرده‌اند.

دولت اسکاتلند گفته است که احتمالا مقررات استفاده از ماسک را در مکان‌ های مشخص تا حدود یک ماه دیگر ادامه دهد. مرحله چهارم و آخر رفع محدودیت‌ها قرار بود روز ۲۱ ژوئن اجرا شود اما به دلیل افزایش موارد ابتلا به سویه دلتا چهار هفته به تعویق افتاد. جانسون گفت که این بار قاعدتا مرحله آخر اجرا خواهد شد و برای تایید نهایی باید یک هفته دیگر (۱۲ ژوئیه) آخرین داده‌های مربوط به همه‌گیری کوید-۱۹ بررسی شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24