Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سرزمین بزرگ ایران از دیرباز خاستگاه صنعتگران ماهر و کارآمدی بوده است که آوازه و محصول آنان اقصی نقاط جهان باستان را درنوردیده و به گواهی تاریخ، اقوام و ملل بسیاری زبان به تحسین آنان گشوده اند. بررسی ادبیات کهن ایران نشان از ارزش والا و جایگاه رفیع اهالی صنعت در فرهنگ این مرز و بوم دارد.

پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت روز صنعت و معدن

بورس24 : سرزمین بزرگ ایران از دیرباز خاستگاه صنعتگران ماهر و کارآمدی بوده است که آوازه و محصول آنان اقصی نقاط جهان باستان را درنوردیده و به گواهی تاریخ، اقوام و ملل بسیاری زبان به تحسین آنان گشوده اند. بررسی ادبیات کهن ایران نشان از ارزش والا و جایگاه رفیع اهالی صنعت در فرهنگ این مرز و بوم دارد.

شواهد تاریخی نشان می دهد؛ پیشینه معدنکاری در ایران دوشادوش با بین‌النهرین، آسیای صغیر، مصر و هند به هزاره پنجم پیش از میلاد بازمی گردد. این همه، بیانگر ریشه دار بودن صنعت و معدن در تاروپود تاریخ، فرهنگ، ارزشها و باورهای ملت بزرگ ایران است.

از سوی دیگر، وجود منابع سرشار خدادادی در پهنه وسیع این سرزمین همراه با پتانسیل عظیم نیروی انسانی جوان، متخصص و توانمند می تواند در این دوران که کشور بزرگ اسلامی در اوج قله های اقتدار سیاسی، فرهنگی و امنیتی قرار دارد نوید بخش تحولی مثبت در حوزه اقتصاد بوده و با شناخت و استفاده بجا از فرصت های پیش رو، گامهای بلندی در راستای ثروت آفرینی و بهبود معیشت مردم برداشته شود.

روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی است برای تاملی دوباره در بازشناخت قابلیت ها و اصلاح ساختارها و بهینه سازی فرایندها برای استفاده بهتر از منابع و فرصتها در این عرصه، به ویژه آنکه این روزها با حضور پرشور ملت بزرگ ایران در حماسه انتخابات، نسیم تازه ای از تغییر و تحول در فضای سیاستگزاری و مدیریت کلان کشور وزیده و امید می رود در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها شاهد اعتلا و شکوفایی بیشتر صنعت و معدن میهن بزرگ اسلامی در آینده ای نزدیک باشیم.

دهم تیر، روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه خدمتگزاران و دلسوزان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

امیرحسین نادری

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

منبع: روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24