Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

در نشست امضاء تفاهم نامه همکاری، وجیه اله جعفری مدیرعامل ایمیدرو با اشاره به ظرفیتهای بالقوه سرمایه گذاری در بخش معدن و نقش این بخش در توسعه کشور خاطرنشان کرد که ایمیدرو بر اساس ماموریتهای خود موضوع توسعه سرمایه گذاریها با همکاری مجموعه های بزرگ سرمایه گذاری را در دستور کار دارد. وی اظهار امیدواری کرد با ایجاد زنجیره های سرمایه گذاری، کشور بتواند مالک چندین ابر کارخانه معدنی شود.

گام محکم صندوق بازنشستگی بانک ها برای ورود به بازار اولیه/ امضای تفاهم نامه همکاری با ایمیدرو

بورس24 : در نشست امضاء تفاهم نامه همکاری، وجیه اله جعفری مدیرعامل ایمیدرو با اشاره به ظرفیتهای بالقوه سرمایه گذاری در بخش معدن و نقش این بخش در توسعه کشور خاطرنشان کرد که ایمیدرو بر اساس ماموریتهای خود موضوع توسعه سرمایه گذاریها با همکاری مجموعه های بزرگ سرمایه گذاری را در دستور کار دارد. وی اظهار امیدواری کرد با ایجاد زنجیره های سرمایه گذاری، کشور بتواند مالک چندین ابر کارخانه معدنی شود.

سید مهدی سدیدی مدیرعامل صندوق بازنشستگی بانکها نیز با اشاره به ضرورت سرمایه گذاریهای پایه ای، استراتژیک و بلندمدت در صندوق های بازنشستگی برای تامین رفاه آتی مشترکین محترم بازنشسته، امضاء این سند تفاهم را دریچه ورود این صندوق به سرمایه گذاریهای توسعه ای دانست. وی با اشاره به تعاملات و مذاکرات ماههای اخیر با ایمیدرو و دیگر سازمانهای توسعه ای ابراز امیدواری کرد صندوق بتواند استراتژیهای جدید سرمایه گذاری خود را زودتر از برنامه به نتیجه برساند. وی با اشاره به شکاف روند تورمی کشور و حقوق بازنشستگی، این معضل را بحرانی شرم آور برای جبران یک عمر خدمت کاری بازنشستگان در تمامی صندوق ها دانست و تاکید کرد جبران این کاستی جز با انجام سرمایه گذاریهای راهبردی و جسورانه محقق نخواهد شد.

شایان ذکر است این تفاهم نامه به سرمایه گذاری مشترک در حوزه های عمومی و راهبردی بخش معدن کشور در یک همکاری بلندمدت تاکید دارد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24