Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از تلاش‌ های دیپلماتیک جاری و مذاکرات وین حمایت می کنیم سران اتحادیه اروپا در پایان نشست با رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ ای مشترک به مذاکرات وین درباره احیای برجام اشاره و تصریح کردند، که...

بیانیه مشترک آمریکا - اروپا: رفع تحریم جزو اساسی برجام است

بورس24 : سران اتحادیه اروپا در پایان نشست با رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای مشترک به مذاکرات وین درباره احیای برجام اشاره و تصریح کردند که رفع تحریم‌ها بخش حیاتی توافق هسته‌ای ایران است. در این بیانیه آمده است: ما از تلاش‌ های دیپلماتیک جاری و مذاکرات وین با هدف تسهیل بازگشت ایالات متحده آمریکا به برنامه جامع اقدام مشترک و همچنین اجرای کامل و موثر این توافق توسط ایران و آمریکا حمایت می کنیم.

به گزارش ایرنا، سران اتحادیه اروپا در پایان نشست با رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای مشترک به مذاکرات وین درباره احیای برجام اشاره و تصریح کردند که رفع تحریم‌ها بخش حیاتی توافق هسته‌ای ایران است.

در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد آمده است: ما از تلاش‌های دیپلماتیک جاری و مذاکرات وین با هدف تسهیل بازگشت ایالات متحده آمریکا به برنامه جامع اقدام مشترک و همچنین اجرای کامل و موثر این توافق توسط ایران و آمریکا حمایت می کنیم.

این بیانیه می‌افزاید که اتحادیه اروپا و آمریکا درک می‌کنند که در کنار بازگشت ایران به تعهدات برجامی، «رفع تحریم ها بخش مهمی از توافق هسته‌ای ایران است.» برجام بر اساس این بیانیه «برای اطمینان از ماهیت صرفا صلح آمیز برنامه اتمی ایران و حفظ معماری عدم اشاعه تسلیحات اتمی حیاتی است»

در بیانیه یادشده بدون اشاره‌ به خروج یکجانبه آمریکا از برجام، نسبت به تدابیر جبرانی ایران در راستای کاهش تعهدات برجامی ابراز نگرانی شده و آمده است: ما درباره گام های ایران که با تعهدات برجام ناسازگار است نگرانیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24