Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رحیم زارع رئیس کمیته تجار و بازرگانان حامی ابراهیم رئیسی در نشست خبری امروز خود گفت: در صورت اقبال مردم به آیت الله رئیسی دولت ایشان فراجناحی خواهد بود و...

جلب اعتماد سهامداران خرد به بازار سرمایه در دولت رئیسی

بورس24رحیم زارع رئیس کمیته تجار و بازرگانان حامی ابراهیم رئیسی در نشست خبری امروز خود گفت: در صورت اقبال مردم به آیت الله رئیسی دولت ایشان فراجناحی خواهد بود.

او در پاسخ به سوال خبرنگار بورس24 ، درباره برنامه های آیت الله رییسی برای بازار سرمایه گفت: کاری خواهد شد، تا سهامداران خرد به بازار سرمایه دوباره اعتماد کنند.

وی افزود: اتفاقاتی را شاهد بودیم و همچنین متاسفانه سوء استفاده هایی که از سرمایه مردم شد را دیدیم. شک نکنید، در صورت انتخاب آقای رییسی توسط مردم شرایط اینگونه نخواهد ماند و با برنامه به بازار سرمایه جان تازه ای بخشیده خواهد شد.

او ادامه داد: جا ماندگان از سهام عدالت نیز به حق خود خواهند رسید. 

وی افزود: دولت رئیسی علاوه بر فعال کردن ظرفیت رایزنان بازرگانی، پتانسیل های صادراتی حوزه گردشگری به ویژه گردشگری سلامت را با جدیت فعال خواهد کرد.

رحیم زارع امروز در نشستی خبری با بیان این که دیپلماسی اقتصادی در دولت آیت الله رئیسی فعال خواهد شد، ادامه داد: بلوک های تجاری منطقه ای که متاسفانه مدتهاست مغفول مانده اند، در این دولت با حداکثر توان کارشان را آغاز خواهند کرد تا ارزآوری برای کشور به اوج خود برسد.

وی با تاکید بر این که ایران اسلامی توان بالایی برای تولید و صادرات محصولات غیر نفتی دارد، توجه ویژه به پتانسیل های موجود در حوزه انرژی به ویژه پتروپالایشگاه ها را از برنامه های ویژه دولت آینده خواند و افزود: بدون شک، دولت رئیسی سهم ایران در تجارت منطقه ای را افزایش خواهد داد و پا را از کشورهای همسایه و منطقه فراتر خواهد گذاشت.

زارع با بیان این که از ظرفیت نخبگان عرصه های اقتصادی در دولت بعدی به خوبی استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: حوزه فناوری در کشور ما بسیار پیشرفته است و به خوبی قابلیت ارزآوری دارد، اما متاسفانه از آن استفاده حداکثری نمی شود.

رئیس کمیته تجار و بازرگانان حامی آیت الله رئیسی فعالسازی مرزهای خشکی و آبی به منظور توسعه کنش های اقتصادی را از دیگر برنامه های دولت بعد خواند و افزود: باید همه جنبه های مختلف و متنوع اقتصاد کشور فعال شود تا بتوان از آنها درآمدزایی کرد، نه این که فقط به خام فروشی مواد اولیه و به ویژه نفت اکتفا کرد.

او همچنین ساماندهای واردات را از برنامه های اصلی دولت رئیس خواند و با تاکید بر این که واردات باید بیشتر به تکنولوژی و مواد اولیه معطوف شود، اظهار کرد: با تخصیص ارز تک نرخی به کالاهای استراتژیک و پایش آن، اجازه نمی دهیم معیشت مردم به خطر بیفتد.

زارع با اشاره به این که گروه بندی کالایی و تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به برخی افراد باعث ایجاد رانت و در نتیجه گرانی های کم سابقه در کشور شده است، گفت: دولت رئیسی این شرایط را عوض خواهد کرد، به طوری که ارز تنها به کالای مورد نیاز تخصیص یافته و سپس نحوه هزینه کرد آن به طور کامل رصد خواهد شود.

رئیس کمیته تجار و بازرگانان حامی آیت الله رئیسی همچنین توجه ویژه به بخش کشاورزی را از برنامه های اساسی دولت رئیسی خواند و با تاکید بر این که «هدفمند کردن توزیع و تخصیص آب» به صورت جدی در دستور کار است، گفت: کشاورزی هوشمند از جمله اقداماتی است، که دولت آینده بر روی آن سرمایه گذاری خواهد کرد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24