Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

۱۹ تولیدکننده سیمان کشور امروز با عرضه ۲۹۵ هزار تن انواع محصول خود به بورس کالای ایران می آیند تا علاوه بر ثبت آماری جدید در میزان عرضه سیمان در بورس، مهر خروج از «نظام قیمت گذاری دستوری» این بار برای صنعت سیمان کشور زده شود؛ رویدادی مثبت برای اقتصاد، صنعت و تولید کشور که با رویکرد منطقی سیاست گذاران در حال تحقق است.

از سوی ۱۹ تولیدکننده سیمان کشور رقم می خورد؛ عرضه بی سابقه ۲۹۵ هزار تن سیمان در بورس کالا

بورس24 : ۱۹ تولیدکننده سیمان کشور امروز با عرضه ۲۹۵ هزار تن انواع محصول خود به بورس کالای ایران می آیند تا علاوه بر ثبت آماری جدید در میزان عرضه سیمان در بورس، مهر خروج از «نظام قیمت گذاری دستوری» این بار برای صنعت سیمان کشور زده شود؛ رویدادی مثبت برای اقتصاد، صنعت و تولید کشور که با رویکرد منطقی سیاست گذاران در حال تحقق است.

براساس اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی بورس کالای ایران امروز و از سوی ۱۹ شرکت سیمانی در مجموع ۲۹۵ هزار و ۹۰۰ تن انواع سیمان تیپ۲ و ۵، سیمان سفید و سیمان پوزولانی در تالار محصولات صنعتی و معدنی روی تابلو می رود.

براساس جدول عرضه ها، بیشترین عرضه از سوی شرکت سیمان آبیک با حجم ۴۵ هزار تن خواهد بود. همچنین سیمان ارومیه ۲۷ هزار تن، سیمان بجنورد ۳۰ هزار تن، سیمان بهبهان ۴۲۰۰ تن، سیمان تهران ۱۵۰۰ تن، سیمان خاش ۷۵۰۰ تن، سیمان خزر ۱۵ هزار تن، سیمان خوزستان ۱۳ هزار تن و سیمان دورود نیز ۵ هزار تن انواع محصولات خود را در بورس کالا عرضه می کنند.

در ادامه نیز سیمان ساوه ۳۴ هزار و ۵۰۰ تن، سیمان شاهرود ۱۰ هزار تن، سیمان شرق ۵ هزار تن، سیمان صوفیان ۴۰ هزار تن، سیمان غرب ۱۰ هزار تن، سیمان فارس ۱۲ هزار تن، سیمان فارس نو ۱۳ هزار تن، سیمان قائن ۶ هزار تن، سیمان کرمان ۱۶ هزار تن و سیمان مازندران ۱۲۰۰ تن انواع سیمان را روی تابلوی معاملات می برند.

براساس این گزارش، محمدعلی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به تازگی با اشاره به افزایش تنوع عرضه محصولات در بورس کالای ایران طی ماه های اخیر از جمله عرضه سیمان گفت: شرکت های بورسی که محصولاتشان را در بورس کالای ایران عرضه می کنند، در واقع بستری رقابتی را برای فروش محصولات خود انتخاب کرده اند که این موضوع در رشد بازدهی شرکت ها و به دنبال آن بهبود شرایط سهام شرکت ها اثر مثبتی خواهد داشت.

منبع: تسنیم

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24