Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بررسی مجدد صلاحیت علی لارجانی توسط شورای نگهبان در راستای توجه به مطالبه رهبری گفت که در صورت تایید صلاحیت علی لاریجانی ورق انتخابات بر می گردد.

یک نماینده مجلس: با تایید صلاحیت لاریجانی ورق انتخابات بر می‌گردد

بورس24 : جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بررسی مجدد صلاحیت علی لارجانی توسط شورای نگهبان در راستای توجه به مطالبه رهبری گفت که در صورت تایید صلاحیت علی لاریجانی ورق انتخابات بر می گردد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بررسی مجدد صلاحیت علی لارجانی توسط شورای نگهبان در راستای توجه به مطالبه رهبری گفت که در صورت تایید صلاحیت علی لاریجانی ورق انتخابات بر می گردد.

جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره به بیانات ظهر امروز جمعه رهبر انقلاب اظهار کرد: با توجه به این که صحبت‌های ایشان به صراحت مربوط به عدم احراز صلاحیت آقای لاریجانی بود، ایشان می‌تواند درخواست حکم حکومتی کند البته اگر شورای نگهبان نخواهد کاری انجام دهد، اما رهبری گفتند من از دستگاه های مسئول مطالبه دارم که این اشتباه، خطا و ظلم را جبران کند لذا به نظرم شورای نگهبان باید تشکیل جلسه دهد و این مطالبه رهبری را بررسی کند.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب به صراحت عنوان کردند که گزارش هایی که منجر به عدم احراز صلاحیت شده خلاف واقع بوده بنابراین به نظرم کاملا فضا آماده است که شورای نگهبان با توجه به این مطالبه رهبری در خصوص بررسی صلاحیت مجدد آقای لاریجانی تشکیل جلسه دهند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری که گفتند گزارش‌ها خلاف واقع بوده صلاحیت ایشان را احراز کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مدت زمان گذشته ۱۰ روزه از موعد اعلام نظر شورای نگهبان اظهار کرد: اگر آقای لاریجانی تایید صلاحیت شوند با توجه به شناختی که از ایشان در کشور وجود دارد و توانمندی های ایشان به نظرم می‌تواند به راحتی این زمان از دست رفته را جبران کند و ورق انتخابات برخواهد گشت.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24