Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران امروز برگزار شد.

مجمع کوتاه و کم حاشیه یک شرکت از گروه «خ»

بورس24 : مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران امروز برگزار شد.

عبدالرحمن ارشدی مدیرعامل شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت گفت: توسعه بازارهای داخلی و صادرات از جمله استراتژی های کلان شرکت بوده که با تعریف پروژه های اجرایی در بخش های جزئی تر صورت اجرا به خود گرفته است. ورود به بازار قطعات چدنی خودرو و تجهیزات راه سازی در کشورهای آلمان، ترکیه و بلاروس از این نمونه است.

لازم به ذکر است در پایان پس از تصویب صورت های مالی مورد گزارش به ازای هر سهم ۲۴۰ ریال سود تقسیم شد.

خبر تکمیلی...

صبح امروز مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران با حضور اکثریت سهامداران و اعضای هیات مدیره برگزار شد. 
در این مجمع ابتدا عبدالرحمن ارشدی مدیرعامل شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران گفت: از نظر سهم کشوری این شرکت حدود ۱۰ درصد تولیدات را به خود اختصاص داده است؛ و قابلیت تولید قطعات متنوع و پیچیده در تیراژ بالا از مزیت های رقابتی این شرکت محسوب می شود. به عنوان مثال بالغ بر یکصد و پنجاه هزار انواع بدنه موتور در سال در این شرکت تولید می شود. همچنین از نظر وزنی نیز امکان تولید قطعات از ۳۰۰ گرم تا ۳۰۰ کیلوگرم میسر است. 
او در ادامه تصریح کرد: نوسانات نرخ ارز، افزایش قیمت مواد اولیه تولیدی خصوصا آهن قراضه در صنعت ریخته گری و نیاز به نقدینگی، نرخ بالای تسهیلات بانکی، افزایش هزینه های نگه داری، تعمیرات و قطعات یدکی به دلیل فرسودگی بالای ماشین آلات و تجهیزات با توجه به ماهیت صنعت ریخته گری، نوسان شدید بازار خودرو و اثر آن در فرآیند تولید و فروش خودروسازان و به تبع انتقال نوسان به قطعه سازها از جمله ریخته گری ها و ... از جمله مهم ترین چالش های پیش روی ما هستند.
وی افزود: در حال حاضر شرکت تراکتورسازی ایران۷۹.۴ درصد، شرکت مبین صنعت هرمس ۲.۲ درصد، شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران آتیه ایرانیان ۱.۰ درصد و سایر سهامداران ۱۷.۵ درصد از سهام شرکت را در اختیار دارند. 
مدیرعامل شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران در خصوص برنامه های آتی این شرکت بیان کرد: گسترش بازارهای فروش محصولات و تنوع بخشی شیوه های فروش، مشارکت در سرمایه گذاری ها، تولید محصولات و معرفی محصولات جدید از جمله برنامه های آتی شرکت هستند.
عبدالرحمن ارشدی مدیرعامل شرکت ریخته گری تراکتورسازی ایران گفت: توسعه بازارهای داخلی و صادرات از جمله استرلتژی های کلان شرکت بوده که با تعریف پروژه های اجرایی در بخش های جزئی تر صورت اجرا به خود گرفته است. ورود به بازار قطعات چدنی خودرو و تجهیزات راه سازی در کشورهای آلمان، ترکیه و بلاروس از این نمونه است. 
لازم به ذکر است در پایان پس از تصویب صورت های مالی مورد گزارش به ازای هر سهم ۲۴۰ ریال سود تقسیم شد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24