Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رییس هیات ایران در مذاکرات وین با بیان این که امروز دور جدید این مذاکرات آغاز می شود، گفت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل شود.

عراقچی: امیدواریم در این دور از مذاکرات به راه‌حل‌های نهایی دست یابیم

بورس24 : رییس هیات ایران در مذاکرات وین با بیان این که امروز دور جدید این مذاکرات آغاز می شود، گفت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل شود.

سید عباس عراقچی، عصر روز سه شنبه پیش از نشست کمیسیون مشترک برحام‌ گفت: مسائل جدی و مهمی هنوز کماکمان وجود دارد که باید حل و فصل شود.

عراقچی با بیان اینکه امروز دور جدید مذاکرات ما با کشورهای ۱+۴ آغاز خواهد شد افزود: در ادوار گذشته (چهار دوره گذشته) پیشرفت‌های نسبتا خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم و می‌دانیم مسیر روشنی را باید طی کنیم.

وی با تاکید بر این که مسائل جدی و مهمی کماکان باقیمانده که باید حل و فصل شود، خاطرنشان کرد: امروز دوباره مذاکرات را شروع می‌کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه ان‌شاءالله بتوانیم به راه‌حل‌های نهایی دست یابیم.

این دیپلمات ارشد کشورمان، در مورد نشست‌های جانبی که در حاشیه نشست کمیسیون مشترک برجام داشته است هم گفت: نشست اصلی کمیسیون مشترک محلی است که در کنار آن مذاکرات به صورت‌های دوجانبه و چند جانبه رسمی و غیررسمی برگزار شود.

وی در همین ارتباط ادامه داد : حتی پیش از شروع کمیسیون مشترک گفت‌وگوهای دوجانبه را داشتیم. الان ملاقات خیلی خوبی را با هیأت روسیه داشتم و با هم مسائلی که در مذاکرات باید به آن پرداخته شود، مرور کردیم و الحمدالله اشتراک مواضع خوبی در اکثر آنها وجود دارد.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24