Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

نشانه‌ هایی از بازگشت آمریکا به برجام وجود دارد، اما... مذاکرات هنوز به پایان نرسیده است / ادامه می دهیم معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره‌ کننده ارشد کشورمان در نشست‌ کمیسیون مشترک برجام، تأکید کرد که در صورت لغو همه تحریم‌ های آمریکا علیه ایران به‌ صورت راستی‌ آزمایی شده، ایران نیز به اجرای تعهدات هسته‌ ای خود ذیل برجام باز خواهد گشت...

عراقچی: ایران در صورت لغو همه تحریم‌ ها به تعهدات خود باز می‌ گردد

بورس24معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در نشست‌ کمیسیون مشترک برجام تأکید کرد که در صورت لغو همه تحریم‌های آمریکا علیه ایران به‌صورت راستی‌ آزمایی شده، ایران نیز به اجرای تعهدات هسته‌ای خود ذیل برجام بازخواهد گشت.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و مذاکره‌ کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در نشست کمیسیون مشترک برجام، در مصاحبه با خبرگزاری روسی اسپوتنیک از آمادگی ایران برای بازگشت به اجرای تعهدات هسته‌ ای خود ذیل برجام در صورت لغو همه تحریم‌ های آمریکا علیه ایران خبر داد.

عراقچی در خصوص روند مذاکرات احیای برجام به اسپوتنیک گفت: نشانه‌ هایی از بازگشت آمریکا به برجام وجود دارد ولی مذاکرات هنوز به پایان نرسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر همه تحریم ها برداشته شود و ایران لغو تحریم ها را راستی آزمایی کند ایران به تعهدات خود باز می‌ گردد.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در خصوص تمدید تفاهم ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز اظهار داشت: «تصمیم [دولت] ایران برای ادامه ضبط داده‌ ها حداکثر به مدت یک ماه دیگر به آژانس مخالف با مصوبه مجلس نیست.

منبع: تسنیم

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24