Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : تحرکات صندوق توسعه و تثبیت بازار در روزی که سهام شاخص ساز بازار دماسنج بورس را حدود ٢٧ هزار واحد پایین کشیدند چگونه بود؟ محمد ابراهیم آقابابایی رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار که با خبرنگار بورس ۲۴ سخن می گفت ، در خصوص عملکرد این نهاد در بازار روز شنبه توضیح داد: امروز به طور قطع صندوق تثبیت بازار و صندوق توسعه بازار خریداران اصلی در بازار بودند. این مقام مسئول با اشاره به فشار فروش زیاد و فروش برخی سهامداران حقوقی در بازار گفت: به نظر می‌رسد روز معاملاتی آتی، فشار فروش کمتر شده و بازار روان تری را شاهد باشیم. از روز سه شنبه، چهارشنبه هفته گذشته و امروز در بازار فعال هستیم ، فردا هم در بازار حضور پررنگی خواهیم داشت. وی در پاسخ به این که آیا عدد ١٠٣۴ میلیارد تومان واریزی اولیه بانک مرکزی برای حمایت از بورس تمام شده؟ گفت: هنوز این عدد تمام نشده و البته توجه کنید که ما در بازار دوم به صورت بلوکی فروش‌هایی داریم که با فروش آن‌ها منابع جدیدی ایجاد می‌شود که می‌توانیم علاوه بر مبلغ واریز شده، به بازار اصلی کمک کنیم.

به برگشت بازار سهام امید داشته باشیم؟پول بانک مرکزی در حال تزریق است اما حال عمومی بورس همچنان خراب!!

بورس24 : تحرکات صندوق توسعه و تثبیت بازار در روزی که سهام شاخص ساز بازار دماسنج بورس را حدود 27 هزار واحد پایین کشیدند چگونه بود؟

محمد ابراهیم آقابابایی رئیس هیات عامل صندوق تثبیت بازار که با خبرنگار بورس24 سخن می گفت ، در خصوص عملکرد این نهاد در بازار روز شنبه توضیح داد: امروز به طور قطع صندوق تثبیت بازار و صندوق توسعه بازار خریداران اصلی در بازار بودند.

این مقام مسئول با اشاره به فشار فروش زیاد و فروش برخی سهامداران حقوقی در بازار گفت: به نظر می‌رسد روز معاملاتی آتی، فشار فروش کمتر شده و بازار روان تری را شاهد باشیم. از روز سه شنبه، چهارشنبه هفته گذشته و امروز در بازار فعال هستیم ، فردا هم در بازار حضور پررنگی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این که آیا عدد 1034 میلیارد تومان واریزی اولیه بانک مرکزی برای حمایت از بورس تمام شده؟ گفت: هنوز این عدد تمام نشده و البته توجه کنید که ما در بازار دوم به صورت بلوکی فروش‌هایی داریم که با فروش آن‌ها منابع جدیدی ایجاد می‌شود که می‌توانیم علاوه بر مبلغ واریز شده، به بازار اصلی کمک کنیم.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24