Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

وزیر اقتصاد با اشاره به موضوع واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بازار بورس گفت: برای این واگذاری باید تمام جوانب سنجیده شود.

دژپسند: برای واگذاری استقلال و پرسپولیس باید تمام جوانب سنجیده شود!

بورس24 : وزیر اقتصاد با اشاره به موضوع واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بازار بورس گفت: برای این واگذاری باید تمام جوانب سنجیده شود.

فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی در حاشیه نشست خود با اعضای کمیسیون اقتصادی گفت: اگر هیئت واگذاری دو نکته اعلامی سازمان بورس را برطرف کرد، این دو باشگاه آماده واگذاری است و تلاش داریم در این دولت انجام شود.

وی افزود: برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان در حوزه‌های مالیات، گمرک، اموال تملیکی، بازار سرمایه، مناطق آزاد و … در این جلسه حضور یافتم. سوالات و ارائه پاسخ‌ها در این جلسه در یک روند منطقی مطرح و نمایندگان نسبت به پاسخ برخی سوالات قانع شدند و درباره دیگر سوالات هم با توجه به محدودیت زمانی مقرر شد، اطلاعات تکمیلی بعداً ارائه و جلسات برگزار شود. سوالات نمایندگان مجلس در حقیقت بیان مواضع مردم از زبان وکلایشان است و ما هم توضیحات لازم را ارائه کردیم.

دژپسند با اشاره به بررسی بازار سرمایه در این نشست اظهار کرد: بعد از بررسی موضوع بازار سرمایه مقرر شد، نماینده سوال کننده جلسه‌ای را با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در محل این سازمان برگزار تا تحولات بازار سرمایه را به صورت میدانی بررسی کنند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: درباره تمامی جوانب بازار سرمایه باید به صورت تشریحی و مفصل بحث شود، زیرا طی سال گذشته اتفاقات مختلفی در این بازار اتفاق افتاده و باید علل بروز رویدادها در هر یک از مقاطع زمانی بررسی شود و راهکارهای سازمان بورس، وزارت اقتصاد و دولت درباره آن مورد توجه قرار بگیرد. زیرساخت‌های بازار بورس امروز تحول اساسی پیدا کرده و قابلیت‌های آن گسترده شده است.

دژپسند در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره بررسی موضوع واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی در کمیسیون اصل نودم مجلس نیز، توضیح داد: واگذاری این دو باشگاه ملازماتی دارد و باید برای ارائه در بازار بورس استانداردهای مورد نظر بورس را به دست بیاورد و یک فرایند طولانی برای تطبیق شرایط آن با نیازمندی‌های بازار سرمایه وجود دارد و اکنون این موضوع مراحل پایانی خود را طی می‌کند. از سوی دیگر باید درباره واگذاری باشگاه‌های بزرگ ورزشی مانند استقلال و پرسپولیس تمام جوانب سنجیده شود و این موضوع مراحل آخر خود را طی می‌کند.

منبع: صدا و سیما

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24