Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران،به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، از روابط عمومی ها به عنوان اولین پیشگامان اطلاع رسانی و ایجاد دانش برای سازمان یاد کرد و گفت: تمام کمبودهای فرایند فروش با پاسخگویی صحیح ، سریع و به موقع روابط عمومی ها جبران می شود.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران،به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، از روابط عمومی ها به عنوان اولین پیشگامان اطلاع رسانی و ایجاد دانش برای سازمان یاد کرد و گفت: تمام کمبودهای فرایند فروش با پاسخگویی صحیح ، سریع و به موقع روابط عمومی ها جبران می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران،دکتر محمودزاده، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات را به کارکنان شرکت مخابرات ایران و تمام کسانی که می کوشند مجموعه مخابرات و ارزشهایی که توسط سازمان ایجاد می شود را تدوین و به صورت اثر گذار و شفاف به جامعه ارائه کنند تبریک گفت.

وی با گرامی داشت ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی گفت: خدماتی که امروزه توسط مجموعه مخابرات در بستر حوزه های بازار ، تکنولوژی ، عملیات ، بهره وری ، هزینه و درآمد ارائه می شود مدیون همکاری و تعامل رابط عمومی ، بین سازمان و آحاد مردم است.
دکتر محمودزاده در ادامه با اشاره به نقش پررنگ و تاثیر گذار روابط عمومی ها در طراحی و برنامه ریزی برای انتقال دانش و اطلاعات به مشتریان افزود: امروزه دیگر روابط عمومی به معنای عام و قدیمی نیست ، وقتی در حال ارائه خدمات فنی و تکنولوژیکی در قالب سرویس به مشتری هستیم، کار بازار با تعامل روابط عمومی و مردم برای ایجاد و نیاز مشتری به محصول جدید آغاز و با ایجاد نیاز، به مشتری القا می کنند به چه خدماتی نیازمند هستند که در واقع د رکل فرایند فروش، همراه مشتری است.

ریس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید به عدم تفکیک روابط عمومی از بازاریابی اظهارداشت: بازاریابی در یک سازمان با طرح یک محصول تعهدات خود را را شروع و امور مشتریان آن محصول را به مردم ارائه می دهند و سرویس های مبتنی بر خدمات را تولید می کند و تا تحویل به مشتری پیش می برند .

در تمام این فرایند و تکمیل سرویس خدمت رسانی بخش های زیر ساختی حضور دارند و بعد از آن مسئولیت آن ها نیز تمام می شود، اما این روابط عمومی ست که از شروع نیاز تا زمانی که مشتری رضایت خود را از محصول اعلام می کند مسئولیت پاسخگویی و ارتباط و تامین نظر مشتری تا انتها را بر عهده دارد.

وی همچنین تاکید کرد : روابط عمومی به عنوان حافظ منافع سازمان باید پاسخگوی حوزه های بیرونی اعم از سیاسی،حوزه امنیتی ، حوزه مشتریان ، حوزه اجتماعی، حوزه های توسعه در روابط کشور و بین الملل باشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24