Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

پرونده این نشریه به آمادگی شبکه بانکی برای اجرای قانون جدید صدور چک می پردازد، پس از اولین اقدامات بانک مبنی بر ساماندهی اعتبار...

 سی و پنجمین شماره نشریه ارتباط ایران زمین منتشر شد

بورس24 : پرونده این نشریه به آمادگی شبکه بانکی برای اجرای قانونجدید صدور چک می پردازد، پس از اولین اقدامات بانک مبنی بر ساماندهی اعتبار97 مرکزی و مجلس شورای اسامی در سال خدشه دار شده چک، در سال جدید قائم مقام بانک مرکزی از آمادگی شــبکه بانکی برای اجرای قانون جدید صدور چک خبر داد و گفت: این قانون از ابتدای سال 1400 اجرایی خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومــی بانک مرکزی، دکتر کمیجانی در نشســتی با حضور مدیران بخش فناوری شبکه بانکی با اشاره به تصویب قانون اصلاح صدور چک توسط مجلس شورای اسلامی در سال 1397 گفت: دستورالعمل ها و بخشنامه های مربوط به مواردی از قانون که قابلیت اجرای فوری داشتند به سرعت تصویب، ابلاغ و اجرایی خواهد شد.

در این شماره از نشریه می خوانیم:

سید محمد حسین استاد سردبیر نشریه ارتباط ایران زمین؛ سال 1400 ســال بسیار مهمی در بسیاری از حوزه های مدیریتی کلان کشور است و اتخاذ تدابیر صحیح در این حوزه ها می تواند زمینه بهبود معیشت مردم را فراهم آورد.

در این میان شبکه بانکی کشور به دلیل تغییر در مدیریت کلان کشور موقعیت حساس تری دارد. خوشــبختانه ســال جدید برای بانک ایران زمین و مشتریان ارجمند آن، سالی بزرگ و سرشار از تغییر و تحول خواهد بود.

در سال جاری - در قالب رونمایی از پلتفرم فراز - از بانکداری دیجیتال به شــکلی رســمی رونمایی خواهد شد؛ در کنار آن، باب روابط عمومی دیجیتال نیز به شیوه جدی گشوده خواهد شد و ما در این زمینه با امکاناتی که در اختیار داریم، اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار عزیزان قرار خواهیم داد.

  • مدیر عامل: هدیه ما در سال 1400 به مشتریان؛ رونمایی از بانکداری دیجیتال
  • مدیر روابط عمومی: شایسته است هر ایرانی در سال یک درخت بکارد
  • رادیو آوای ایران زمین؛ همچنان کنار شما هستیم
  • با نوشتن، درخت بکار ! ادامه کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین

مدیران موفق، بانک های جهانی، ایران شناسی و... 

گزارش اخبار استان ها، مقاله، پرونده، گفتگو و مصاحبه با مدیران موفق، فناوری، بانک های جهانی، دانستنی، مناسبتی، ایران شناسی، فرایند، سلامت، ایران زمین در رسانه ها، آشنایی با نحوه کاشت و پرورش گیاهان، قدردانی از پژوهشگران و با هنرمندان از دیگر قسمت های جذاب نشریه ارتباط ایران زمین است.

برای دریافت متن کامل شماره 35 نشریه ارتباط ایران زمین روی فایلpdf کلیک کنید... 

فایل های پیوست: 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24