Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

پویش «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» که در آستانه نوروز ۱۴۰۰ با همکاری کارکنان همراه اول و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه جهت کمک به زندانیان نیازمند کلید خورد، به سرانجام رسید. در این پویش، تمامی کارکنان همراه اول می‌توانستند در صورت تمایل، با مشارکت و اختصاص یک یا چند روز از حقوق فروردین‌ماه خود به این امر خداپسندانه، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم سازند تا آنان نیز بتوانند در سال جدید، کنار خانواده‌های خود باشند.

آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت کارکنان همراه اول

بورس24 :کارکنان همراه اول با پویش درون سازمانی «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد»، امید را به دل ۱۵ خانواده هدیه کردند.

پویش «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» که در آستانه نوروز ۱۴۰۰ با همکاری کارکنان همراه اول و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه جهت کمک به زندانیان نیازمند کلید خورد، به سرانجام رسید.

بر اساس این پویش، تمامی کارکنان همراه اول می‌توانستند در صورت تمایل، با مشارکت و اختصاص یک یا چند روز از حقوق فروردین‌ماه خود به این امر خداپسندانه، زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم سازند تا آنان نیز بتوانند در سال جدید، کنار خانواده‌های خود باشند.

همراه اول نیز متعهد شده بود در راستای مسؤولیت اجتماعی خود، معادل مبلغ جمع‌آوری شده توسط کارکنان این شرکت، به مبلغ مشارکت اضافه کند.

حال در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان، همراه اول نتیجه این پویش انسان‌دوستانه را اعلام کرده و از آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان‌های مختلف کشور که ناخواسته و تنها بر اثر یک اتفاق و مشکل مالی روانه زندان شده بودند خبر داده است.

گفتنی است در لیست کارکنان مشارکت کننده همراه اول در این پویش، اسامی به چشم می‌خورد که کل حقوق فروردین‌ماه خود را به این امر خیر اختصاص داده‌اند.

منبع: اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24