Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر عملیات بازار فرابورس ایران، از عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام شرکت صنایع روی ایرانیان در فرابورس به عنوان اولین عرضه اولیه سال جدید در بازار سرمایه خبر داد و گفت...

 عرضه اولیه فگستر با حداقل بیست درصد بازدهی تضمینی در فرابورس

بورس24 : مدیر عملیات بازار فرابورس ایران از عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام شرکت صنایع روی ایرانیان در فرابورس به عنوان اولین عرضه اولیه سال جدید در بازار سرمایه خبر داد و گفت: این عرضه اولیه چهارشنبه هفته جاری ۲۲ اردیبهشت‌ماه به روش ثبت سفارش انجام می‌شود و ناشر این سهام با هدف حمایت از این سهم، اوراق اختیار فروش تبعی با نرخ حدود ۲۰ درصد منتشر می‌کند.

محمد صادق غزنوی در گفت‌ و گو با سنا،با اشاره به اینکه سهامدار عمده از طریق این عرضه اولیه حدود ۴۶ میلیارد تومان تامین مالی می‌کند که حدود ۶ میلیارد تومان آن از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: این عدد، رقم قابل ملاحظه‌ای برای یک عرضه اولیه در بازار به شمار نمی‌رود ضمن آنکه یک پتانسیل جدید در بازار سهام محسوب می‌شود که می‌تواند روحیه امیدواری را به بازار به واسطه بازدهی معمولی که عرضه‌های اولیه کسب می‌کنند، بازگرداند.

مدیر عملیات بازار فرابورس همچنین عنوان کرد که برای تضمین این عرضه اولیه قرار است از شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ناشر اوراق اختیار فروش تبعی با هدف بیمه سهام منتشر کند که نرخی حدود ۲۰ درصد دارد.

به گفته غزنوی حداقل بازدهی تضمین شده این سهم معادل ۲۰ درصد سالانه برای سهامداری خواهد بود که نسبت به خرید این اوراق اقدام کند.

لازم به ذکر است چهارشنبه هفته جاری عرضه اولیه سهام شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان در نماد «فگستر» انجام می‌شود که تعداد ۶۵ میلیون سهم در این روز به عموم خریداران عرضه می‌شود و ۱۰ میلیون سهم نیز به صندوق‌های سرمایه‌گذاری تخصیص می‌یابد. دامنه قیمت در این عرضه نیز از ۵۶۱۷ ریال تا ۶۱۷۹ ریال تعیین شده و حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی تعداد ۱۳۰ سهم اعلام شده است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24