Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

سی جی تی ان تلویزیون انگلیسی زبان چین طی گزارشی در مورد برجام اعلام کرد که ایران با ابراز خوش بینی نسبت به مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵، شک و تردیدهای ابراز شده توسط جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مورد جدی بودن تهران برای ادامه مذاکرات هسته ای را رد کرد.

تلویزیون چین: ایران شک و تردید در مورد ادامه مذاکرات هسته ای را رد کرد

بورس24 : "سی جی تی ان" تلویزیون انگلیسی زبان چین طی گزارشی در مورد برجام اعلام کرد که ایران با ابراز خوش بینی نسبت به مذاکرات وین برای احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵، شک و تردیدهای ابراز شده توسط جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در مورد جدی بودن تهران برای ادامه مذاکرات هسته ای را رد کرد.

پایگاه خبری "سی جی تی ان" روز یکشنبه نوشت: کمیسیون مشترک برجام- به ریاست اتحادیه اروپا و شامل نمایندگانی از ایران، چین، روسیه، انگلستان، فرانسه و آلمان - جلساتی را در ۶ آوریل در وین آغاز کرد که هدف آن بازگشت ایران و ایالات متحده به توافق هسته ای برجام است.

بر اساس این گزارش، یک تیم از ایالات متحده همچنین در وین حضور دارد اما در حال مذاکره مستقیم با همتایان ایرانی خود نیست. در عوض، هیئت های دیگر به عنوان واسطه بین دو کشور عمل می کنند.

تلویزیون چین در ادامه به سخنان حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران پرداخته و به نقل از وی نوشته است: ما به جایی رسیده ایم که آمریکایی ها و اروپایی ها صریحاً می گویند چاره ای جز لغو تحریم ها و بازگشت به توافق هسته ای ندارند. تقریباً همه تحریم های اصلی برداشته شده و گفتگوها درباره برخی جزئیات ادامه دارد.

گزارش می افزاید: در همین حال، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز شنبه با اشاره به اینکه این بحران سه سال پیش با خروج واشنگتن از توافق هسته ای آغاز شد، ایالات متحده را به کمک به احیای توافق هسته ای ۲۰۱۵ ترغیب کرد.

ظریف در توئیتی با اشاره به تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین ایالات متحده برای خروج از برجام نوشت: در حالی که تلاش می کنیم برجام را در وین احیا کنیم، لازم است به یاد بیاوریم که همه چیز چگونه آغاز شد. ۳ سال پیش یک دلقک سیاه رو تعهدات آمریکا در برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرد.

منبع: ایرنا

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24