Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در حالی که قرار است دور چهارم نشست کمیسیون مشترک برجام امروز جمعه در وین برگزار شود، حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت: توافق در برجام در دسترس است اما تنازل از برجام در دستور نیست.

آشنا: توافق در برجام در دسترس است

بورس24 : در حالی که قرار است دور چهارم نشست کمیسیون مشترک برجام امروز جمعه در وین برگزار شود، حسام الدین آشنا در توئیتی نوشت: توافق در برجام در دسترس است اما تنازل از برجام در دستور نیست.

حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور در توئیتی نوشت: توافق در برجام در دسترس است اما تنازل از برجام در دستور نیست.

همزمان سخنگوی وزارت خارجه ایران گفته تمامی بده‌بستان‌ها و چانه‌زنی‌ها در جولای ۲۰۱۵ پایان یافته و واشنگتن باید بداند که گفت‌وگوهای وین برای دور جدیدی از مذاکره نیست.

قرار است دور چهارم نشست کمیسیون مشترک برجام امروز جمعه با حضور معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه ‌های امور خارجه‌ ایران و گروه ۱+۴ شامل چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس در وین پایتخت اتریش برگزار شود.

روز گذشته یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا، به نیویورک تایمز گفت ایالات متحده و ایران می‌توانند ظرف چند هفته به پایبندی توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بازگردند.

این مقام ارشد که خواست نامش فاش نشود در جمع خبرنگاران گفت، توافق قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران در اواسط ژوئن هم ممکن و هم قابل انجام است. وی گفت این توافق به طور بالقوه می تواند در این دوره از مذاکرات که از روز جمعه در وین آغاز می شود، انجام شود.

منبع: انتخاب

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24