Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

عقب نشینی نرخ تا کجاست؟ احتمال توافق بر سر برجام در آینده نزدیک بالا گرفته و بر همین اساس امروز هم بازار ارز در مدار نزولی قرار گرفت و دلار که معاملات دوشنبه را با قیمت ۲۲ هزار تومان بسته بود، امروز به نرخ ۲۰۹۰۰ تومان کاهش یافت و...

دنده عقب دلار از سه کانال قیمتی طی یک هفته!

بورس24احتمال توافق بر سر برجام در آینده نزدیک بالا گرفته و بر همین اساس امروز هم بازار ارز در مدار نزولی قرار گرفت و دلار که معاملات دوشنبه را با قیمت ۲۲ هزار تومان بسته بود، امروز به ۲۰۹۰۰ تومان کاهش یافت.

از روز شنبه با اعلام خبر موافقت با خروج نام اکثریت افراد، اشخاص و نهادها از فهرست تحریم‌ ها، روند نزولی بازار ارزکه از هفته سوم فروردین ماه آغاز شده بود تشدید شد. به طوری که قیمت دلارتا پایان هفته با عقب‌ نشینی از دو کانال به محدوده ۲۰هزار تومان سقوط کرد.

روز گذشته با وجود تعطیلی بازارها، قیمت دلار مجددا تحت تاثیر برجام و صحبت‌ های پیرامون آن در معاملات پشت‌خطی کاهش یافت و درحالی که بازار نقدی روز دوشنبه را با قیمت ۲۲هزار تومان بسته بود، بعد از چند روز مقاومت در کانال ۲۲هزار تومان، قیمت دلار فردایی به ۲۱۵۵۰ تومان کاهش یافت.

بر همین اساس دلار با دریافت سیگنال از معاملات فردایی روز گذشته، بعد از گذشت حدود چهار ماه بازار امروز را مجددا با قیمت ۲۱۶۰۰تومان آغاز کرد که البته کانال ۲۱هزار تومان پایان روند نزولی دلار نبود چراکه این ارز تا ساعت انتشار خبر کانال ۲۰هزار تومان را هم لمس کرده و قیمت آن به ۲۰۹۰۰تومان رسیده است.

فرمان درهم به دلار

در این میان علاوه بر تاثیر اخبار مثبت وین یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر کاهش قیمت دلار تا محدوده ۲۰هزار تومان افت ارزش درهم به سطح ۵۰۰۰تومانی است؛ امروز قیمت درهم به ۵۸۱۰ تومان کاهش یافته که پیش‌ بینی شده بود در صورت کاهش درهم به این سطح دلار هم وارد کانال ۲۰هزار تومان شود.

مقصد بعدی دلار

به گفته تحلیلگران فنی بازار ارز، درصورتی که دلار بتواند تا پایان هفته در قیمت ۲۰۹۰۰ تومان باقی بماند با شروع هفته جدید این روند ادامه خواهد داشت و دلار در حرکت بعدی به ۲۰۷۰۰ و پس از آن به نیمه کانال ۲۰ هزار تومان خواهد رسید.

منبع: اقتصادآنلاین 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24