نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خطمشی سازمانی و اهداف تعریفشده و با هدف افزایش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان با بهکارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخگویی در ساعات اداری از طریق تلفن ٨۵٩٣٠، شماره تماس ٨۵٩٣۶-٠٢١ نیز با دریافت و ضبط ٢۴ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت...
نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خطمشی سازمانی و اهداف تعریفشده و با هدف افزایش رضایتمندی و وفادارسازی مشتریان با بهکارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخگویی
در ساعات اداری از طریق تلفن 85930، شماره تماس 85936-021 نیز با دریافت و ضبط 24ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به
واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.
پیامهای صوتی دریافتشده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پیگیریهای لازم بعدی صورت میگیرد.
نظرات :
شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.