Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: سامانه ماسک همچنان فعال است و به طور متوسط بیش از هزار مسافر که تست کرونای آن‌ها مثبت شده و هنوز از ایام قرنطینه آن‌ها نگذشته است، بلیت وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه بین‌شهری فروخته نمی‌شود.

جلوگیری از سفر بیش از هزار بیمار کرونایی در ماه

بورس24 : مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: سامانه ماسک همچنان فعال است و به طور متوسط بیش از هزار مسافر که تست کرونای آن‌ها مثبت شده و هنوز از ایام قرنطینه آن‌ها نگذشته است، بلیت وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌های کرایه بین‌شهری فروخته نمی‌شود.

در پی اظهارات صورت گرفته اخیر از سوی برخی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اینکه برخی با وجود اینکه می‌دانند تست کرونای آن‌ها مثبت شده است و برگه تست‌شان را در اختیار دارند، اقدام به شکستن قرنطینه کرده و به قصد مسافرت کیلومترها از شهر خود دور شده‌اند.

در پی این اظهارات داریوش باقرجوان - مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای – سامانه ماسک از ابتدای آغاز طرح چک کردنوضعیت سلامت مسافران و از همان روزی که پایگاه داده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دسترس حوزه حمل و نقل قرار گرفت، فعال شده و همچنان نیز فعال است و هیچ مسافری که تست کرونای او مثبت شده و هنوز از ایام قرنطینه او نگذشته، نمی تواند از طریق سیستم حمل و نقل عمومی جاده‌ای به مسافرت برود.

وی افزود: از زمانی که توانستیم به پایگاه داده وزارت بهداشت متصل شویم، هر مسافری که می‌خواهد بلیت اینترنتی خریداری کند یک بار در این سامانه چک می شود و اگر تست کرونای او مثبت شده باشد به او بلیتی فروخته نمی‌شود و برای مرحله دو زمانی که این مسافر بخواهد اقدام به انجام سفر جاده‌ای کن نیز قبل از اینکه به او بلیت داده شود و بخواهد سوار وسایل حمل‌وقنل عمومی جاده‌ای شد نیز کد ملی مسافران در سامانه ماسک چک می شود.

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: نظارت بر اجرای درست و دقیق این سیستم بلیت فروسی به صورت لحظه ای و مستمر در حال انجام است و انجام می شود و کسی بر این اساس نمی‌تواند با وجئد ابتلاء به ویروس کرونا سوار وسایل حمل و نقل عمومی شود.

باقر جوان گفت: به طور متوسط ماهانه بیش از هزار نفر مسافر که هنوز از ایام قرنطینه‌شان نگذشته به پایانه‌های مسافری مراجعه کرده اما اجازه سفر به آن‌ها داده نمی‌شود که البته اکثر این مسافران از اینکه هنوز ایام قرنطینه‌شان تمام نشده است، اطلاعی ندارند.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24