Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

​ میخاییل موراشکو وزیر بهداشت روسیه اعلام کرد، که برای مقابله با همه گیری کرونا در روسیه، ۱۰ روز تعطیل عمومی اعلام شد...

۱۰ روز تعطیل عمومی در روسیه برای کرونا

بورس24 : "میخاییل موراشکو" وزیر بهداشت روسیه اعلام کرد که برای مقابله با همه گیری کرونا در روسیه، ۱۰ روز تعطیل عمومی اعلام شد.

۱۰ روز تعطیل عمومی در روسیه برای مقابله با کرونا

به گزارش ایرنا، موراشکو امروز (یکشنبه) در گفت و گو با شبکه تلویزیونی روسیه۱ اظهار داشت: وضعیت همه گیری کرونا در روسیه همچنان متشنج است.

وی با هشدار در مورد حفظ خطر گسترش کرونا در روسیه خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ هزار بیمار کرونایی در روسیه تحت مراقبت های درمانی قرار دارند.

وزیر بهداشت روسیه گفت: برای مقابله با این روند تصمیم گرفته شد تا در روسیه تعطیل عمومی و روزهای غیرکاری اعلام شود.

به دستور "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه، از روز اول ماه می روز جهانی کارگر (روز گذشته) تا روز ۹ ماه می که به عنوان جشن پیروزی در جنگ دوم جهانی در روسیه جشن گرفته می شود، تعطیل عمومی باشد.

به همین دلیل از روز گذشته تا روز شنبه هفته آینده در روسیه ادارات دولتی و مدارس و دانشگاه ها تعطیل هستند.

به گفته وزیر بهداشت روسیه، حداقل رقم برای اعلام مصونیت عمومی در برابر کرونا در روسیه، ۶۹.۸ میلیون نفر است.

موراشکو این را نیز گفت که ۲۵ درصد کسانی که در روسیه کرونا گرفته اند با مشکلات سلامتی مواجه هستند و نیاز به مراقبت پزشکی دارند و ۱۰ درصد بیماران کرونایی هم نیاز به بستری شدن دارند.

امروز در گزارش شبکه تلویزیونی روسیه۱ گفته شد که تاکنون بیش از ۹ میلیون نفر در روسیه دو دوز واکسن کرونا زده و شمار افرادی که یک دوز واکسن کرونا زده اند نیز حدود ۱۳ میلیون نفر است.

واکسیناسیون عمومی کرونا در روسیه از اواسط دی ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و تاکنون روس ها با واکسن اسپوتنیک وی واکسیناسیون را انجام داده اندو بتازگی استفاده از واکسن اپی واک کرونا برای واکسیناسیون مردم در روسیه آغاز شده است.

بر اساس گزارش ستاد مقابله با کرونا در روسیه، در شبانه روز اخیر در این کشور ۳۴۲ نفر بر اثر کرونا جان خود را ازدست داده و ۸ هزار و ۶۹۷ نفر به این بیماری مبتلا شده یا تست کرونای آنها مثبت بوده و ۷ هزار و ۳۹۹ نفر نیز بهبود یافته اند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24