Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

معاون پذیرش فرابورس ایران با اعلام اینکه ١٣ شرکت آماده عرضه اولیه سهام در فرابورس هستند، گفت: در سال ١٣٩٩ تعداد ٢٧ شرکت در فرابورس ایران درج شدند و ٢٠ شرکت نیز سهام خود را در بازارهای فرابورس عرضه اولیه کردند و هم اکنون ١٣ شرکت دیگر نیز آماده عرضه اولیه سهام در سال ١۴٠٠ هستند.

۱۳ شرکت آماده عرضه اولیه در فرابورس

بورس24 : معاون پذیرش فرابورس ایران با اعلام اینکه 13 شرکت آماده عرضه اولیه سهام در فرابورس هستند، گفت: در سال 1399 تعداد 27 شرکت در فرابورس ایران درج شدند و 20 شرکت نیز سهام خود را در بازارهای فرابورس عرضه اولیه کردند و هم اکنون 13 شرکت دیگر نیز آماده عرضه اولیه سهام در سال 1400 هستند.

حجت اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با بورس24 با یادآوری اینکه در سال گذشته موضوع ورود شرکت‌های استارتاپی به بازار سرمایه نیز مطرح شد و بسیار مورد بحث قرار گرفت، عنوان کرد: با وجود چالش‌هایی که به دلیل نوظهور بودن این شرکت‌ها در بازار سرمایه وجود دارد اما وفاق عمومی در نهادهای تصمیم‌گیر در حال شکل‌گیری است که ورود این شرکت‌ها به بازار سرمایه را تشویق کند و سهم دارایی‌های نامشهود در توسعه اقتصادی را ارتقا دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که سال جدید را از منظر تقاضای شرکت‌ها برای ورود به بازار سرمایه چگونه می‌بینید، اظهار کرد: در ابتدا باید مدنظر داشت که در سال 1400، ما هنوز بخشی از تقاضای شرکت‌هایی را داریم که در سال 1399 درخواست داده بودند ولی به جلسه بررسی هیئت پذیرش نرسیده‌اند. در حال حاضر همکاران ما در واحد پذیرش در تلاش هستند که گزارش‌های بررسی این شرکت‌ها به خوبی آماده و برای طرح در هیئت پذیرش و تصمیم‌گیری درباره آن‌ها ارایه شود.

معاون پذیرش فرابورس با اشاره به حجم تقاضای شرکت‌ها برای پذیرش در فرابورس طی دو ماه سپری شده از سال جدید، ادامه داد: بر این اساس انتظار داریم همچون سال گذشته با تقاضای زیادی برای ورود شرکت‌ها به فرابورس روبه‌رو شویم و تلاش می‌کنیم تا از صنعتگران و کارآفرینان کشور که مشتاق ورود به بازار سرمایه هستند، پس از طی مراحل پذیرش و درج در فرابورس میزبانی کنیم.

معاون پذیرش فرابورس یادآور شد که افزایش تقاضای ورود بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های مختلف به بازار سرمایه موجب می‌شود تا دامنه تامین مالی این بازار به صنایع مختلفی که در کشور فعال هستند، گسترش بیابد و نقش بازار سرمایه در تجهیز منابع مالی شرکت‌ها و شفافیت اقتصادی بیش از پیش تقویت شود.

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24