Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شمار زیادی از سهامدارن «شپلی» با راه اندازی یک کارزار الکترونیکی از حامیان صنعت نساجی و اقدامات مسئولان در خصوص شرکت پلی اکریل ایران قدردانی کرده و خواستار تسریع در روند احیای این شرکت شدند. بخشی از بیانیه سهامداران پلی اکریل در کارزار مزبور به این شرح است : با عنایت به این که اخیراً و بر اساس مصوبه ۲۹ فروردین هیئت حمایت از صنایع موافقت شده که کارخانه‌های شرکت پلی اکریل ایران پس از حضور قریب به ۵ سال تحت پوشش هیئت حمایت به هیئت مدیره قانونی منتخب مجمع عمومی ۳ دی‌ماه ۱۳۹۹ سهامداران از صنایع تحویل گردد...

کارزار جدید سهامداران پلی اکریل

بورس24 : شمار زیادی از سهامدارن «شپلی» با راه اندازی یک کارزار الکترونیکی از حامیان صنعت نساجی و اقدامات مسئولان در خصوص شرکت پلی اکریل ایران قدردانی کرده و خواستار تسریع در روند احیای این شرکت شدند.

بخشی از بیانیه سهامداران پلی اکریل در کارزار مزبور به این شرح است : با عنایت به این که اخیراً و بر اساس مصوبه ۲۹ فروردین هیئت حمایت از صنایع موافقت شده که کارخانه‌های شرکت پلی اکریل ایران پس از حضور قریب به ۵ سال تحت پوشش هیئت حمایت به هیئت مدیره قانونی منتخب مجمع عمومی ۳ دی‌ماه ۱۳۹۹ سهامداران از صنایع تحویل گردد ، بدینوسیله جمعی از سهامداران و حامیان صنعت نساجی کشور مراتب تشکر و قدردانی خود را از ریاست و اعضای محترم هیئت حمایت از صنایع، ریاست کل دادگستری و دادستان و معاون محترم دادستانی اصفهان، ریاست مجمع نمایندگان محترم اصفهان و نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، استانداری و مسئولان محترم‌ استانی اعلام می‌نمایند.
قطعاً حمایت، درایت و توجه این مسئولان به رعایت حقوق عامه سهامداران و کارگران می‌تواند نقش مهمی را در بازگشت به روزهای اوج شرکت پلی اکریل ایران ایفا نماید و این شرکت بار دیگر با برنامه‌های اعلامی هیئت مدیره منتخب سهامداران و ادامه حمایت مسئولان بتواند نیاز کشور را در تأمین محصولات نساجی به ویژه محصول انحصاری اکرلیک تا حد قابل توجهی برطرف کند.
بدون شک اراده شکل‌گرفته در میان مسئولان استان اصفهان در جهت رفع مشکلات این شرکت نمونه بارزی از اقدام در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها بوده است که می تواند الگویی از عزم و اراده جدی مسئولان در راستای رفع مشکلات در کارخانه‌های تولیدی در کشور باشد.

برای شرکت در کارزار مزبور اینجا کلیک کنید...

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24