Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی، فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت‌ماه روز «کار و کارگر» را به تمام کارگران به‌ویژه سخت‌کوشان صنعت مس تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به‌مناسبت روز «کار و کارگر»

بورس24 : اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی، فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت‌ماه روز «کار و کارگر» را به تمام کارگران به‌ویژه سخت‌کوشان صنعت مس تبریک گفت.

یازدهم اردیبهشت ماه در تقویم ایران زمین به نام کارگران عزیز و گرامی نام‌گذاری شده است تا فرصتی باشد گران‌قدر برای قدردانی از تلاش‌های بی وقفه سربازان فداکار عرصه کار، تلاش و تولید.

قطعا کسب دستاوردهای بی‌شمار تولیدی، کسب رکورد تولید 280 هزار تن برای نخستین‌بار در تاریخ صنعت مس و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای صنعت مس ایران طی سال گذشته مدیون و مرهون سختکوشان صنعت مس در جای جای ایران‌زمین است؛ از آنان که پهنه معدنی را می‌شکافند تا آنان که در گرمای سخت طاقت‌فرسا فلز سرخ را می‌آفرینند.

تاریخ این سرزمین از یاد نخواهد برد که شما در سال 1399 یار روزهای بسیار دشوار شرکت بودید و غرور و تعصب را معنا بخشیدید و در سخت‌ترین شرایط با همه وجود کارنامه درخشانی برای شرکت خلق کردید.

بدون شک با تکیه بر همت بلند و اراده استوار شما موانع از سر راه تولید برداشته می‌شود تا امسال نیز همچون سال قبل پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد ایران برافراشته شود.

اینجانب فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به همه کارگران گران‌قدر کشور به‌ویژه کارگران پرتلاش صنعت مس ایران تبریک می‌گویم و برای همه آن‌ها و خانواده‌های گرانقدرشان آرزوی بهروزی، تندرستی و پیروزی از درگاه پروردگار عالمیان دارم.

اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

منبع: مس پرس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24