Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

طبق اعلام تسلا، این شرکت در سه ماه نخست امسال از طریق فروش بخشی از بیتکوین های در اختیار خود ۱۰۱ میلیون دلار سود خالص کسب کرده است.

تسلا ٢.۵ میلیارد دلار بیتکوین دارد

بورس24 : طبق اعلام تسلا، این شرکت در سه ماه نخست امسال از طریق فروش بخشی از بیتکوین های در اختیار خود ۱۰۱ میلیون دلار سود خالص کسب کرده است.

به نقل از سی ان بی سی، در حالی که پیش از این تنها خبر سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری خودروسازی تسلا روی بیتکوین رسانه ای شده بود، صورت های مالی ارایه شده توسط این شرکت به سهامداران نشان می دهد که این مبلغ بیشتر از چیزی است که پیشتر اعلام شده بود. طبق این صورت های مالی، تا پایان ماه مارس با ارزش ترین برند خودروسازی جهان چیزی در حدود ۲.۵ میلیارد دلار بیتکوین در اختیار داشته است.

طبق اعلام تسلا، این شرکت در سه ماه نخست امسال از طریق فروش بخشی از بیتکوین های در اختیار خود ۱۰۱ میلیون دلار سود خالص کسب کرده است. تسلا سال گذشته بهترین عملکرد را در بین شرکت های بزرگ بورسی آمریکا داشت اما در سه ماهه نخست امسال ارزش سهام آن ۱۵ درصد کاهش پیدا کرد ( البته ریزش ارزش سهام در سه ماهه نخست سال تنها محدود به تسلا نبوده و بسیاری از شرکت های بزرگ دیگر دچار این مشکل شده اند) که ۱.۶ درصد ریزش آن مربوط به معاملات بورسی روز چهارشنبه بود.

در آخرین روز از ماه مارس ارزش بیتکوین در معاملات بازارهای آمریکا به حدود ۵۹ هزار دلار رسیده بود البته در ادامه روزهای آینده قیمت این رمزارز محبوب تا حدود ۵۰ هزار دلار هم کاهش پیدا کرد.

ایلان ماسک- مدیرعامل تسلا- از طرف منتقدان متهم به دستکاری عمدی و غیرواقعی در ارزش بازار رمزارزها از طریق تزریق هیجانات کاذب شده اما وی این اتهام را همواره رد کرده است. آقای ماسک چند روز پیش در پاسخ به یکی از کاربران در شبکه اجتماعی توییتر که وی را متهم به تقلب در معاملات کرده بود نوشت: من تاکنون هیچ کدام از بیتکوین های شخصی خود را نفروخته ام. فقط بخشی از بیتکوین های در اختیار تسلا آن هم به دلیل اثبات قابلیت نقدشوندگی بیتکوین در ترازنامه های مالی فروخته شده است.

منبع: ایسنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24