Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تشریح پیاده سازی زیست بوم دیجیتال به عنوان سرفصل تعیین شده اتحادیه جهانی مخابرات اعلام داشت: اتحادیه جهانی مخابرات با توجه به حوزه اینترنت اشیا و نسل پنجم در تکنولوژی های‌تک سرفصل هایی را برای فعالیت های ارتباطی تعریف کرده است که شرکت مخابرات ایران نیز به تبعیت از آن در حال طرح و بازآفرینی برنامه های ارتباطی خود است.

محمودزاده: تحقق زیست‌بوم دیجیتال را با توجه به سرفصل های اتحادیه جهانی مخابرات دنبال می کنیم

بورس24 : رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تشریح پیاده سازی زیست بوم دیجیتال به عنوان سرفصل تعیین شده اتحادیه جهانی مخابرات اعلام داشت: اتحادیه جهانی مخابرات با توجه به حوزه اینترنت اشیا و نسل پنجم در تکنولوژی های‌تک سرفصل هایی را برای فعالیت های ارتباطی تعریف کرده است که شرکت مخابرات ایران نیز به تبعیت از آن در حال طرح و بازآفرینی برنامه های ارتباطی خود است.

محمودزاده با برشمردن جز به جز تکالیف عملی و فنی اتحادیه مخابرات برای کشورها و سازمان ها گفت: شرایط جهانی ناشی از کرونا نیز این لزوم را تشدید کرده و مخابرات های کشورها با توجه به شرایط اینترنت اشیا و نسل پنجم در تکنولوژی های‌تک سرفصل هایی را برای فعالیت های ارتباطی تعریف کرده اند.

وی با توجه دادن به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فوق العاده فضای مجازی گفت: باید از مرحله اپراتوری بودن گذشته و به تکنولوژی محور بودن برسیم که لازمه آن دخالت و ورود در تمامی مراحل اعم از تولید، تحویل و انتقال محتوا بر طبق سرفصل های پیش بینی شده است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: تسهیل در برقراری ارتباطات برای تمام مردم به عنوان یک الزام در دوران کرونا و پسا کرونا به صورت حضوری یا غیر حضوری در اولویت تصمیم سازی مخابرات طبق الگوهای فنی اتحادیه جهانی مخابرات است.

محمودزاده همچنین اظهار داشت: باید مدل تجاری را به گونه ای طراحی کنیم که بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور از آن متنفع شده و علاوه بر پاسخ دادن به نیازهای عمومی جامعه، در شرایط حاضر که کرونا امتحانی برای حوزه ارتباطات است طبق آخرین نسل های مخابراتی و ارتباطی با تحقق ارتباط برای مشتریان در همه جا و همه وقت به هدف های تعیین شده دست یابیم.

منبع: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24