Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

بورس ٢۴ : فردا نشست اضطراری کمیسیون اقتصادی مجلس درباره بازار سهام برگزار می شود. محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو ناضر مجلس در شورای عالی بورس در خصوص موضوع عدم تشکیل جلسه هماهنگی اقتصادی سران قوا و درخواست از ریاست جمهوری برای در اولویت قرار دادن موضوع بازار سرمایه به خبرنگار بورس۲۴ گفت: هفته گذشته متاسفانه دولت این جلسه هماهنگی سران سه قوه را اعلام نکرده ، امروز هم تا این ساعت برای این جلسه بسیار مهم اقدامی نداشته است. این که هفته آینده، این جلسه برگزار خواهد شد یا خیر؟ نمی‌دانم. وی گفت: این نشان می‌دهد واقعا موضوع بازار سرمایه در اولویت دولت نیست. اگر بود، علاوه بر یک جلسه ، جلسات فوق العاده هم برگزار می‌شد. علیزاده گفت: علی‌ رغم این که جلسات صحن مجلس شورای اسلامی تعطیل است ، اما فردا جلسه فوق‌العاده و اضطراری اعضای کمیسیون اقتصادی با رئیس سازمان بورس ، معاونین بورس و رئیس مجلس در محل مجلس برگزار خواهد شد.

فردا ؛ نشست فوق العاده مجلس درباره بورس / احتمال دادن ضرب العجل ٢۴ ساعته به بانک مرکزی برای کاهش سود سپرده

بورس24 : فردا نشست اضطراری مجلس درباره بازار سهام برگزار می شود.

محسن علیزاده عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو ناضر مجلس در شورای عالی بورس در خصوص موضوع عدم تشکیل جلسه هماهنگی اقتصادی سران قوا و درخواست از ریاست جمهوری برای در اولویت قرار دادن موضوع بازار سرمایه به خبرنگار بورس24 گفت: هفته گذشته متاسفانه دولت این جلسه هماهنگی سران سه قوه را اعلام نکرده ، امروز هم تا این ساعت برای این جلسه بسیار مهم اقدامی نداشته است. این که هفته آینده، این جلسه برگزار خواهد شد یا خیر؟ نمی‌دانم.

وی گفت: این نشان می‌دهد واقعا موضوع بازار سرمایه در اولویت دولت نیست. اگر بود، علاوه بر یک جلسه ، جلسات فوق العاده هم برگزار می‌شد.

علیزاده گفت: علی‌ رغم این که جلسات صحن مجلس شورای اسلامی تعطیل است ، اما فردا جلسه فوق‌العاده و اضطراری اعضای کمیسیون اقتصادی با رئیس سازمان بورس ، معاونین بورس و رئیس مجلس در محل مجلس برگزار خواهد شد.

به گفته وی ، از آن یک درصد صندوق توسعه ملی که ظاهرا چیزی حدود ۱۰ تا 15 هزار میلیارد تومان بوده، هزار میلیارد تومان تزریق شده ، اما با چه روشی در بازار اعمال شده است را نمی دانم.

علیزاده افزود: راهکاری که شاید موجب مثبت شدن بازار سرمایه خواهد بود، تاثیر سهام پالایشی بر بازار است، به نظر می رسد دولت باید هر چه سریع تر ۵ درصد تخفیف نرخ خوراک به مدت حداقل یکسال به این شرکت ها بدهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس هم باید کمک کند تا سازمان امور مالیاتی اجازه دهد نیم درصد از مالیات معاملات سهام قبل از پرداخت، چند ماه در صندوق تثبیت قرار گیرد و با این عدد بازار را حمایت کنند و پس از یک فرصت ۶ ماهه به سازمان امور مالیاتی برگردانند. ضمن این که تثبیت نرخ سود سپرده با نرخ دو تا سه درصد پایین تر از نرخ مصوب باید انجام شود که این موارد باید با ضرب‌العجل ۲۴ ساعته انجام شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24