Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت سرمایه گذاری استان قزوین، به عنوان شرکت سهامی عام، نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شد.

سرمایه گذاری استان قزوین هم نزد سازمان بورس ثبت شد

بورس24 : شرکت سرمایه گذاری استان قزوین، به عنوان شرکت سهامی عام، نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شد.

شرکت سرمایه گذاری استان قزوین در راستای اجرای ماده ۷ آیین نامه اجرایی آزادسازی سهام عدالت مصوبه مردادماه ۹۹ شورای عالی بورس و اوراق بهادار و مصوبه مرداد ماه ۹۹ هیات مدیره سازمان بورس در خصوص پذیرش شرکت های سرمایه گذاری استانی و با توجه به اخذ پذیرش آن شرکت از بازار دوم بورس تهران مورخ شهریور ماه ۹۹ به عنوان شرکت سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس درج شد.

شرکت سرمایه گذاری استان قزوین قبلا در تاریخ ۵ اسفند ماه ۹۹ با شماره ۱۱۸۰۹ به عنوان نهاد مالی شرکت سرمایه گذاری به ثبت رسیده است .

بر این اساس، طبق بند "ب" ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور که اشاره دارد" معاملات اوراق بهادار ثبت شده در سازمان فقط در بورس ها و بازارهای خارج از بورس دارای مجوز و با رعایت مقررات معاملاتی هر یک از آن ها حسب مورد امکان پذیر بوده و معاملات اوراق بهادار مذکور بدون رعایت ترتیبات فوق فاقد اعتبار است. باید معاملات اوراق بهادار آن شرکت در یکی از بازارهای بورس و فرابورس صورت گیرد .

همچنین بر اساس بند "ت" همان قانون که اعلام می دارد سوابق معاملات اوراق بهادار و معامله کنندگان آنها باید به گونه ای ثبت و نگهداری شود که قابلیت بازسازی معاملات را داشته باشد و با عنایت به این که یکی از شرایط درج بعد از ثبت شرکت نزد سازمان سپرده نمودن سهام شرکت نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجود است. بنابراین شرکت باید نسبت به دریافت امضای دیجیتال و سپرده کردن سهام خود نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسوه وجوه اقدام کند.

خاطرنشان می سازد از تاریخ مذکور آن شرکت مشمول مقررات آیین نامه ها و استورالعمل ها و بخشنامه های مصوب این سازمان است و رعایت کلیه ضوابط بر عهده هیات مدیره آن شرکت است.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24