Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پروژه اصلاح و به‌روزرسانی سایت تولید محصولات نیمه جامدات شرکت پارس دارو جهت آماده‌سازی برای اخذ پروانه GMP پایان یافت.

اصلاح و به‌روزرسانی سایت نیمه جامدات شرکت پارس دارو

بورس24 : پروژه اصلاح و به‌روزرسانی سایت تولید محصولات نیمه جامدات شرکت پارس دارو جهت آماده‌سازی برای اخذ پروانه GMP پایان یافت.

با اتمام پروژه اصلاح و به‌روزرسانی سایت تولید محصولات نیمه جامدات شرکت پارس دارو، دکتر سهیلی سهیلی مدیرعامل، دکتر امیر گرمابدری عضو موظف هیئت مدیره و معاون مالی و اقتصادی، دکتر خلیل یاجم معاون بهره برداری و تعدادی از مدیران شرکت، ضمن بازدید از این خط تولید در جریان اصلاحات انجام شده این بخش قرار گرفتند.

سهیل سهیلی مدیرعامل شرکت در این بازدید ضمن تشکر از زحمات همکاران معاونت بهره برداری که در مدت کوتاهی پروژه اصلاح و به‌روزرسانی سایت تولید محصولات نیمه جامدات شرکت پارس دارو را به پایان رساندند، اظهار داشت: پروژه‌ی نوسازی سایت نیمه جامدات که قرار بود 45 میلیارد تومان هزینه داشته باشد به همت پرسنل پرتوان شرکت به صورت پروژه اصلاحاتی و با هزینه اندک حدود 2 میلیارد تومان انجام شد که کار ارزشمند و قابل تقدیری است.

امیر گرمابدری معاون مالی و اقتصادی و عضو هیئت مدیره شرکت نیز در این بازدید، با اشاره به مشکلات عدیده مالی در سال گذشته، که بخش تولید کشور را درگیر کرده بود، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های مجدانه همکارانم در معاونت مالی شرکت و برگزاری جلسات متعدد و رایزنی با سیستم بانکی کشور، حد اعتباری مناسبی از بانک‌های مختلف برای پیشبرد پروژه های مدنظر شرکت تخصیص و دریافت شد که پروژه اصلاح و به‌روزرسانی سایت تولید محصولات نیمه جامدات شرکت پارس دارو نیز با همین اعتبارات به انجام رسید.

خلیل یاجم معاون بهره‌ برداری شرکت، نیز با تشریح جزئیات پروژه اصلاح و به‌روزرسانی بخش تولید نیمه جامدات و اصلاح فوریتی، اظهار داشت: این پروژه جهت آماده سازی اخذ پروانه GMPسایت نیمه جامدات در مدت حدود یک ماه اجرا شد که باز طراحی بهبود فلو، و بروز رسانی برخی از دستگاه‌های بخش از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته در این پروژه بوده است.

لازم به ذکر است، سایت نیمه جامدات شرکت پارس دارو به مساحت حدود 1100 متر مربع و با داشتن دو خط مجزای مربوط به داروهای جنرال و کورتون، و چهار فیلینگ کارتونینگ و یک لاین تولید محلول و لوسیون، پارس دارو را به یکی از بزرگترین تولید کننده های محصولات نیمه جامدات دارویی کشور تبدیل کرده است.

در سایت نیمه جامدات شرکت پارس دارو، محصولات گوناگونی با اشکال متنوع از قبیل انواع پمادها، کرم‌ها و لوسیون‌ها تولید می‌شود که جزو محصولات خوشنام دسته نیمه جامدات دارویی کشور محسوب می‌شوند به طوریکه کرم واژینال دالاواگ سی و کرم های کلوتریمازول مورد استقبال شرکت های صادرکننده قرار گرفته و به کشورهای هدف صادر می‎شوند.

کرم آسیکلوویر، کرم بتامتازون، کرم کلوتریمازول 1درصد، کرم واژینال کلوتریمازول، کرم کلوتریمازول 2درصد، کرم تربینافین، کرم سرتاکلونازول، کرم کلیندامایسین، کرم واژینال تریپل سولفا، کرم ترتینوئین، کرم کلوتریمازول/بتامتازون، کرم واژینال کلوتریمازول/بتامتازون، کرم لیدوکائین/پریلوکائین، پماد بتامتازون، پماد مومتازون، پماد تریامسیونولون ان ان، پماد موپیروسین، ژل مترونیدازول، ژل سیلدنافیل، لوسیون مومتازون، لوسیون کلوتریمازول و لوسیون بتامتازون از جمله محصولاتی هستند که در سایت نیمه جامدات شرکت پارس دارو تولید می‌شود.

منبع: روابط عمومی شرکت پارس دارو

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24