Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

انتخاب گزینه مناسب سرمایه­ گذاری و بهره­مندی از مزایای پس­انداز یکی از دغدغه­ های آحاد ملت است که همواره زمان زیادی را برای آن صرف می­ نمایند. بررسی گزینه های سرمایه­ گذاری فعلی با توجه به تغییر مؤلفه­ های اصلی اقتصاد کلان در سال ١۴٠٠ موجب شده سرمایه ­گذاران تکیه بیشتری به سرمایه­ گذاری غیر مستقیم نمایند و از دانش و تجربه مدیریت ابزارها و محصولات مالی بهره ­مند شوند. ابزارهای سرمایه ­گذاری غیر مستقیم شامل انواع صندوق ­های سرمایه ­گذاری است که از میان تمام اقسام این صندوق ­ها که در حال حاضر فعال هستند و با توجه به بازدهی آن ها می ­توان به صندوق ­های کالایی کشاورزی اشاره کرد.

کالای کشاورزی پربازده‌ترین بخش بازار سرمایه کشور

بورس24 : انتخاب گزینه مناسب سرمایه­ گذاری و بهره­ مندی از مزایای پس­انداز یکی از دغدغه­ های آحاد ملت است که همواره زمان زیادی را برای آن صرف می­ نمایند. بررسی گزینه های سرمایه­ گذاری فعلی با توجه به تغییر مؤلفه­ های اصلی اقتصاد کلان در سال 1400 موجب شده سرمایه ­گذاران تکیه بیشتری به سرمایه­ گذاری غیر مستقیم نمایند و از دانش و تجربه مدیریت ابزارها و محصولات مالی بهره ­مند شوند.

ابزارهای سرمایه ­گذاری غیر مستقیم شامل انواع صندوق ­های سرمایه ­گذاری است که از میان تمام اقسام این صندوق ­ها که در حال حاضر فعال هستند و با توجه به بازدهی آن ها می ­توان به صندوق ­های کالایی کشاورزی اشاره کرد.

صندوق سرمایه ­گذاری طلای سرخ نو ویرا (نهال) یکی از این صندوق­ هاست که در سه ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و عملکردی مطلوب و فرای سایر محصولات مالی قابل سرمایه­ گذاری از خود نشان داده است.

این صندوق با بررسی دقیق تحولات بخش کشاورزی و با تمرکز بر زعفران توانسته در دوره سه ماهه از آغاز فعالیت خود، بازدهی معادل 13.6 درصد محقق کند و این در شرایطی است که بازار سهام در همین دوره رشدی معادل 6.44، بازار اوراق با درآمد ثابت 4.53 و سپرده­ های بانکی(20 درصد سالانه) عایدی معادل 4.93 درصد داشته است.

صندوق سرمایه­ گذاری طلای سرخ نو ویرا (نهال) در سه ماهه گذشته دارای عملکردی ممتاز با بازدهی معادل 13.62درصد بوده که دلیل اصلی آن ترکیب دارایی­ های این صندوق است که عمدتاً شامل گواهی سپرده زعفران نگین می ­باشد. این صندوق در کنار بخش عمده سپرده کالایی، از ابزارهای مشتقه نیز بهره می­ برد که به دلیل وجود اهرم در بازار مشتقه عملکرد صندوق به صورت فزاینده­ای بهبود یافته است.

شناخت بازار فیزیکی و مؤلفه ­های اثرگذاری و بهره­ مندی از دانش مالی و مدیریت با تجربه شرکت سبدگردان نو ویرا، پتانسیلی را ایجاد کرده که ثمره آن صندوق سرمایه­ گذاری طلای سرخ (نهال) است. صندوقی که در حال حاضر به یک گزینه سودآور برای سرمایه ­گذاران تبدیل شده است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24