Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مرکز ارتباط مردمی سازمان بورس، پیشنهادها، شکایات و درخواست های سرمایه گذاران از نهاد ناظر را پیگیری می کند.

راه ارتباط مستقیم با رئیس سازمان بورس

بورس24 : مرکز ارتباط مردمی سازمان بورس، پیشنهادها، شکایات و درخواست های سرمایه گذاران از نهاد ناظر را پیگیری می کند.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس اعلام کرد: چنانچه سرمایه گذاران خواسته ای از نهاد ناظر بازارسرمایه دارند یا شکایت، انتقاد و پیشنهادی در خصوص فرآیندهای کلی مرتبط با وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار دارند می توانند از طریق مرکز ارتباط مردمی، آن را پیگیری کنند و این مرکز همه نکات را در اختیار مسئولین مربوطه جهت رسیدگی قرار خواهد داد.

نشانی این مرکز public@sidsco.ir است و به محض ارسال ایمیل، رسیدگی به موضوعات، قابل پیگیری است. گفتنی است پیش تر، سامانه CRM یا مرکز ارتباط با مشتریان سازمان بورس و اوراق بهادار با شماره ۶۳۷۵ راه اندازی شده که سهامداران محترم می توانند موضوعات خود را به شکل تلفنی ارائه کنند.

همچنین در صورتی که سرمایه گذاران نیاز ارتباط مستقیم با رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار داشته باشند، می‌توانند در طول ۲۴ ساعت شبانه روز پیام ها، نظرات، پیشنهادها و انتقادات را از طریق نشانی chairman@seo.ir اعلام کنند. به محض دریافت موارد اعلام شده، با فوریت آن موضوع بررسی و به سهامداران بازخورد داده خواهد شد.

منبع: سنا

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 250
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24