Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

تلاش بانک ایران زمین برای پیاده سازی کامل بانکداری دیجیتال و تمرکز بر کسب درآمدهای کارمزدی و به اصطلاح غیر مشاع مطابق با استاندارد های جهانی و فاصله گرفتن از بانکداری سنتی آینده روشن پیش روی این بانک و سهامدارانش قرار داده است...

درباره آینده پیش روی سهام بانک ایران زمین

بورس24تلاش بانک ایران زمین برای پیاده سازی کامل بانکداری دیجیتال و تمرکز بر کسب درآمدهای کارمزدی و به اصطلاح غیر مشاع مطابق با استاندارد های جهانی و فاصله گرفتن از بانکداری سنتی آینده روشن پیش روی این بانک و سهامدارانش قرار داده است.

"ما بر اساس برنامه ریزی های انجام شده سال 1400 را سال پیاده سازی بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین قرار دادیم.

ما مطمئنا در این سال به آنچه برایش تلاش کرده ایم و برنامه داشته ایم دست خواهیم یافت. بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین، تحولی در شبکه بانکی ایجاد خواهد کرد.

بانک ایران زمین، پلتفرم فراز بانک ایران زمین اولین نمونه کامل بانکداری دیجیتال در کشور است، ما در اجرای بانکداری دیجیتال نگاه زیرساختی و زیربنایی داشته ایم و در حال حاضر تمام ارکان بانک عزم خود را برای تحقق چشم انداز پنج ساله بانک جزم کرده اند."

به گزارش بانکداری ایرانی، این بخش اصلی سخنان پور سعید مدیر عامل بانک ایران زمین در 24 اسفند ماه سال گذشته همزمان با سالگرد تاسیس این بانک است که حاکی از عزم جدی این بانک تبدیل شدن به یک بانک تمام دیجیتال و مدرن بر اساس شاخص های جهانی است.

مهم ترین شاخصه بانک های کشور های توسعه یافته نوع درآمدزایی آنهاست که عمدا درآمد آنها کامزدی است که در اصطلاح بانکداری درآمدهای غیرمشاع نامیده می شوند اما در صنعت بانکداری ایران بخش اعظم درآمد بانک ها حاصل درآمدهای مشاع که نتیجه جذب سپرده های بانکی و پرداخت سود و اعطایی تسهیلات به بخش های اقتصای و دریافت و سود به علاوه کارمزد است.

عملکرد بانک ایران زمین و برنامه های این بانک حاکی از تمرکز این بانک بر درآمدهای غیرمشاع است. به طوری در صورت های مالی منتهی به پایان آذر ماه سال 99 بانک ایران زمین بار رشد 86 درصدی در این بخش روبرو شده است. 

بانک ایران زمین با آینده نگری به سرعت از بانکداری سنتی فاصله گرفته است گرچه به خاطر پایین بود درآمد کامزدی و در اصطلاح درآمدهای غیرمشاع تحت فشار قرار دارد اما صنعت بانکداری ایران ناگزیر باید خود را باید با استاندارد های بین الملی منطق کند در آن زمان بانک های پیشرو مانند بانک ایران زمین بیشترین بهره خواهند بود.

مجموعه اقدامات بانک ایران زمین در سال اخیر هنوز آن گونه که باید و شاید مورد توجه فعالان حوزه بانکداری و بازار سهام قرار نگرفته است. به طوری که اگر به درستی این اقدامات تبین می شد سهام این بانک با اقبال بیشتری مواجه می شد.

سهام بانک ایران زمین با قیمت یک هزار و 189 ریال وارد سال 98 شد و آن را با قیمت دو هزار و 684 ریال به پایان برد که حاکی از رشد نزدیک به 125 درصدی است و اما سال 99 همراه با تحولات بزرگ بازار سرمایه این سهام هم دچار تغییرات اصلی شد و در اوج رونق بازار سرمایه تا ارتفاع 20 هزاو 184 ریال پیش رفت پس از پشت سرگذاشتن نوسانات بازار به قیمت 13هزار و 743 ریال در سال 99 به کار خود پایان داد تا در سال شگفت انگیز بازار سرمایه در ایران با رشد 402 درصدی به کار خود پایان دهد.

نمودار قیمت سهام بانک ایران زمین در سال 1399

بررسی وضعیت سهام بانک ایران زمین

 نمودار شاخص کل بازار سهام در سال 1399 

بررسی وضعیت سهام بانک ایران زمین

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24