Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بورس ٢۴ : سردار رستم قاسمی از فعالان انتخابات آتی رئیس جمهوری در جمع فعالان بازار سرمایه گفت:اقصاد کشور سیاست زده است و نگاه سیاسی بلای جان اقتصاد شده در همه دولت ها این نگاه به اقتصاد لطمه وارد کرده و شرایط باید تغییر کند. وی خاطر نشان کرد : اقتصاد کشور علاوه بر سیاست زدگی ،اقتصاد کشور مشکل رانتی بودن نیز دارد این امر ایجاب می کند اقتصاد کشور برای رفع مشکلات ،تغییر داده شود و ریل گذاری جدید در اقتصاد آینده هر چه سریعتر طراحی و اجرا گردد.

سردار رستم قاسمی در جمع فعالان بازار سرمایه : لطمه به اعتماد مردم باید جبران شود

بورس24 : سردار رستم قاسمی از فعالان انتخابات آتی رئیس جمهوری در جمع فعالان بازار سرمایه گفت:اقصاد کشور سیاست زده است و نگاه سیاسی بلای جان اقتصاد شده در همه دولت ها این نگاه به اقتصاد لطمه وارد کرده و شرایط باید تغییر کند.
وی خاطر نشان کرد : اقتصاد کشور علاوه بر سیاست زدگی ،اقتصاد کشور مشکل رانتی بودن نیز دارد این امر ایجاب می کند اقتصاد کشور برای رفع مشکلات ،تغییر داده شود و ریل گذاری جدید در اقتصاد آینده هر چه سریعتر طراحی و اجرا گردد.
وی تاکید کرد : بازار و توزیع به عنوان مولفه های اصلی تولید در حوزه های مختلف دارای مشکلات جدی است که بعضا با اصلاح امور رفع نمی شوند و نگاه تغییری با توجه به نیاز کشور به یک رشد پایدار 8درصدی در طول دهه آینده الزامیست و بدون تحقق این هدف عقب ماندگی ها قابل جبران نیست.
وزیر سابق نفت گفت:در مورد خصوصی سازی و اجرای اصل 44 و توسعه بازار سرمایه فرصت سوزی شده است و اعتماد مردم لطمه دیده و بازگشت اعتماد سلب شده از اعتماد سازی سخت تر است برای جبران این مسایل لازم است راهکاری های اجرایی برای مدیریت این سیل سرمایه مردمی و استفاده بهینه از این جریان به عنوان رودخانه ای برای توسعه صنایع کشور پیاده سازی گردد.
رستم قاسمی با اشاره به اینکه تمرکز برنامه ریزی ها نباید پولی باشد ، گفت برنامه ریزی کیفی و کاری باید اولویت داشته باشد.وی خاطر نشان کرد برنامه ریزی ها باید مورد ارزیابی دایمی قرار گیرد و در مورد تحقق آن ها و اصلاح مسیرهای اشتباه تلاش دایمی صورت گیرد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24