Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

فرشید مرادی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری البرز در گفت و گو با بورس ٢۴ : در راستای تأمین مالی عملیات بازارگردانی و حمایت از نمادهای بورسی شرکت های تابعه تقاضای انتشار اوراق اجاره بلند مدت سهام را به ریاست محترم سازمان بورس ارسال نموده و انتظار می رود در صورت موافقت و اجرای تأمین مالی از این طریق، روند حمایتی از نمادهای بورسی زیر مجموعه با قوت بیشتری پیگیری گردد...

عملیات بازارگردانی شرکت های تابعه گروه سرمایه گذاری البرز آغاز می شود

بورس24 : شرکت گروه سرمایه گذاری البرز از شرکت های زیر مجموعه گروه دارویی برکت در راستای تأمین مالی عملیات بازارگردانی و حمایت از نمادهای بورسی شرکت های تابعه تقاضای انتشار اوراق اجاره بلند مدت سهام را به ریاست سازمان بورس ارسال نموده و انتظار می رود در صورت موافقت و اجرای تأمین مالی از این طریق، روند حمایتی از نمادهای بورسی زیر مجموعه با قوت بیشتری پیگیری گردد.

شرکت گروه سرمایه گذاری البرز از شرکت های زیر مجموعه گروه دارویی برکت و از بزرگترین شرکت هایی که در حوزه دارو فعالیت می کند، است. این گروه به واسطه گروه دارویی برکت و به واسطه تولید واکسن کرونا که طی روزهای اخیر با تقاضا از سوی معامله گران بازار مواجه بود، مورد توجه قرار گرفت، بورس24 در خصوص وضعیت فعلی شرکت و سایر شرکت های تابعه با مدیر عامل شرکت گروه سرمایه گذاری البرز به گفتگو نشست که به شرح زیر است.

فرشید مرادی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری البرز در ابتدا به بورس24 گفت: در راستای تأمین مالی عملیات بازارگردانی و حمایت از نمادهای بورسی شرکت های تابعه تقاضای انتشار اوراق اجاره بلند مدت سهام را به ریاست محترم سازمان بورس ارسال نموده و انتظار می رود در صورت موافقت و اجرای تأمین مالی از این طریق، روند حمایتی از نمادهای بورسی زیر مجموعه با قوت بیشتری پیگیری گردد.

وی با اشاره به گروه دارویی سبحان ادامه داد: اجرای طرح های افزایش سرمایه از محل اندوخته سرمایه ای گروه دارویی سبحان و همچنین در شرکت سرمایه گذاری البرز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی در شرکت های تابعه از موارد دیگری است که در سال جاری در دستور کار مجموعه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود اقدامات مذکور در کنار حفظ وضعیت با ثبات عملیاتی در شرکت های زیر مجموعه گروه سرمایه گذاری البرز چشم انداز روشنی را برای سهامداری در شرکت های گروه به همراه داشته باشد.

مرادی در ادامه در خصوص گروه سرمایه گذاری اعتلا البرز گفت: ما در گروه سرمایه گذاری اعتلا البرز موفق به تحقق سود خالص در سه ماهه نخست سال 1400 بالغ بر 908 میلیارد ریال شده ایم، که نسبت به عملکرد 403 میلیارد ریالی دوره مشابه سال قبل 125 درصد رشد داشته است.

وی خبر داد: شرکت همچنین موفق به کسب بازدهی بالاتری از پرتفوی خود نسبت به بازار در سال جاری گردیده است و از جمله اقدامات کلیدی دیگر افزایش سرمایه از مبلغ 150ر1 میلیارد ریال به 050ر2 میلیارد ریال در حال عملیات سازی می باشد.

وی در پایان گفت: گروه سرمایه گذاری البرز در سایر زیر مجموعه ها نیز اقدامات اساسی را در پیش گرفته تا بتواند از حقوق سهامداران خرد نیز حمایت نماید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24