Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

از منتشر کنندگان این آگهی شکایت شده است به دنبال انتشار مجدد آگهی استخدام در هلدینگ خلیج فارس در گروه‌ های واتساپی که در آن به برخی رشته ‌های مورد نیاز با حقوق اعلامی و...

هشدار دوباره هلدینگ خلیج فارس: آگهی واتساپی استخدام در هلدینگ، جعلی و با هدف کلاهبرداری است

بورس24 : به دنبال انتشار مجدد آگهی استخدام در هلدینگ خلیج فارس در گروه‌های واتساپی که در آن به برخی رشته‌های مورد نیاز با حقوق اعلامی و همچنین شرایط عمومی غیرواقعی اشاره شده، این شرکت با تکذیب ادعاهای مطرح شده تاکید کرد که این آگهی جعلی است و از منتشر کنندگان شکایت شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در اطلاعیه این شرکت آمده است:

پیش از این در ماه بهمن سال گذشته هلدینگ خلیج فارس در اطلاعیه‌ای جعلی بودن این آگهی استخدام را اعلام کرد و متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی افراد بدون توجه به اطلاعیه صریح قبلی، پیام جعلی استخدام در پتروشیمی خلیج فارس با اعلام شماره‌ای برای ارتباط متقاضیان را باز نشر می ‌دهند.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تاکید بر جعلی بودن این پیام و همچنین عدم ارتباط این شماره و این افراد مدعی برای استخدام با مجموعه هلدینگ خلیج فارس، یادآور می‌ شود، این شماره به دنبال شکایت انجام شده مسدود شده و شکایت هلدینگ از این کلاهبرداران و افراد منتشر کننده آگهی در حال رسیدگی قضایی است.

هر گونه جذب در این هلدینگ و شرکت‌های تابعه صرفا از طریق آزمون استخدامی صورت می‌گیرد که جزییات آن در سایت این شرکت به آدرس www.pgpic.ir و همچنین سایت‌ های رسمی شرکت‌ های تابعه و رسانه ‌های معتبر اطلاع‌رسانی می ‌شود و هر گونه ادعای دیگر در این خصوص با هدف کلاهبرداری از متقاضیان است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24