Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری با وزیر دفاع آمریکا از تداوم برنامه‌ هسته‌ای ایران سخن گفت و وزیر دفاع آمریکا نیز مجددا بر حمایت از امنیت این رژیم تاکید کرد.

نتانیاهو: اجازه نخواهیم داد ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد

بورس24 : نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری با وزیر دفاع آمریکا از تداوم برنامه‌ هسته‌ای ایران سخن گفت و وزیر دفاع آمریکا نیز مجددا بر حمایت از امنیت این رژیم تاکید کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از ظهر دوشنبه به وقت تهران در نشست خبری با وزیر دفاع آمریکا گفت که ایران کماکان به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در نشست خبری با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا مدعی اقدام‌های تروریستی از سوی ایران شد و در زمینه برنامه هسته‌ای گفت، ایران کماکان به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: «ما اجازه نخواهیم داد ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد ایران هنوز تهدید علیه ما و جهان است.»

وزیر دفاع آمریکا نیز در این نشست خبری بار دیگر به تعهد واشنگتن بر تامین امنیت رژیم اسرائیل تاکید کرد. وی گفت: «من اطمینان دارم که با هم می توان راهی برای صلح پایدار و پایدار در منطقه ترسیم کرد.»

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در اولین سفر یک مقام ارشد دولت «جو بایدن» روز یکشنبه وارد فلسطین اشغالی شد. وزیر دفاع آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد که دولت بایدن به حمایت از امنیت این رژیم پایبند است.

نتانیاهو یکشنبه نیز تاکید کرد که مقابله با ایران هسته‌ای بزرگترین کار این رژیم است. نتانیاهو در یک مراسم با حضور مقامات ارتش و مقامات اطلاعاتی این رژیم به مناسبت هفتادوسومین سالگرد تاسیس رژیم جعلی اسرائیل سخنرانی کرده است.

وی افزود، نبرد علیه ایران و نیروهای نیابتی این کشور و غیرهسته‌ای شدن آن یک کار بزرگ است؛ اما شرایط امروز به این معنی نیست که فردا نیست همین شرایط خواهد بود.

این سخنان در حالی بیان شد که روزنامه صهیونیستی «جروزالم پُست» دوشنبه در گزارشی درباره حادثه روز یکشنبه منتسب به رژیم اسرائیل در تاسیسات نطنز، از تدارک و برنامه‌ریزی طولانی برای این حمله خبر داد.

این روزنامه چاپ فلسطین اشغالی در گزارش خود مدعی شد که حمله به تاسیسات کلیدی ایران در نطنز از مدت‌ها قبل از مذاکرات جاری هسته‌ای در وین میان ایران و قدرت‌های جهانی تدارک و برنامه ریزی شده بود.

منبع: فارس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24