Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

بانک دی و شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران خواستار افزایش تعاملات فی‌مابین شدند.

افزایش همکاری‌های بانک دی و بازار متشکل ارزی ‎

بورس24 : بانک دی و شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران خواستار افزایش تعاملات فی‌مابین شدند.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک دی در نشستی با مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران، راهکارهای گسترش تعاملات بانک دی با بازار متشکل معاملات ارز را بررسی کردند.

در این نشست، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی با اشاره به اصلاح ساختار و تعریف کارویژه‌هایی برای بهبود نسبت‌های مالی بانک گفت: هیئت‌مدیره بانک دی در ابتدای تصدی مسئولیت در این بانک با اجماع کامل به سمت کاهش سود سپرده‌ها و افزایش خدمات کارمزدی حرکت کرد که نتیجه آن افزایش بیش از 190 درصدی سپرده‌های ارزان‌قیمت، کاهش هفت درصدی قیمت تمام‌شده پول، افزایش 21 درصدی سپرده‌های مدت‌دار و افزایش 75 درصدی درآمدهای کارمزدی در بانک است.

وی حرکت مستمر و برنامه‌محور را رمز موفقیت بانک در بهبود شاخص‌های کلیدی دانست و تصریح کرد: همدلی و یکپارچگی ایجاد شده در بانک دی در یک سال گذشته و حرکت در مسیر اهداف استراتژیک منتج به بهبود شاخص‌های کلیدی بانک شد که نتیجه آن را در کاهش 50درصدی زیان انباشته، کاهش 186 درصدی بدهی به بانک‌ها، افزایش سیر صعودی درآمدهای مشاعی و غیرمشاعی بانک، افزایش یک هزار و 100 درصدی سود سرمایه‌گذاری‌ها و... شاهد هستیم.

کریمی تأکید کرد: در بانک دی نگاه همسوی هیئت‌مدیره بر خروج از بنگاه‌داری و حرکت به سمت بانکداری حرفه‌ای منجر به نتایج خوبی شده است که در نظام بانکی بی‌بدیل است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با پیاده‌سازی برنامه‌های هیئت‌مدیره در حوزه خدمات ارزی و نگاه استراتژیک به این حوزه، شاهد رشد درآمدهای بانک از این محل و گسترش دامنه خدمات ارزی به مشتریان در سال 1400 باشیم.

در ادامه این نشست، غلامرضا خلیل ارجمندی، رئیس هیئت‌مدیره بانک دی موقعیت این بانک در نظام بانکی را یک موقعیت خاص و متمایز دانست و تصریح کرد: افزایش سرمایه دو هزار و 243 درصدی بانک دی در فضای اقتصادی حاکم بر کشور یک اتفاق خاص بود که پس از سال‌ها چشم‌انتظاری سهامداران و خانواده معزز شهدا و با حمایت همه‌جانبه بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و رییس محترم بنیادشهید و امور ایثارگران محقق شد.

وی بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا را از رسالت‌های مهم بانک دی دانست و گفت: امضای تفاهم‌نامه همکاری با پست‌بانک برای گسترش و تسهیل دسترسی خانواده معزز شهدا و ایثارگران به خدمات بانکی یکی از اقدامات مؤثر در بهبود کیفیت خدمات و ارتقای جایگاه و تصویر برند بانک نزد این جامعه معظم بود که با تلاش و همت هیئت‌مدیره انجام شد.

رییس هیئت‌مدیره بانک دی، برنامه‌محوری تیم مدیریتی بانک را از عوامل مؤثر در موفقیت بانک دانست و تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر انجام‌شده در بانک، انجام اصلاحات ساختاری و تغییر رویکرد هیئت‌مدیره از مشاورمحوری فردی به تشکیل کمیته‌های تخصصی مشاوره‌ای و تصمیم‌ساز حوزه‌های راهبردی بانک است.

وی افزود: در تمام دنیا شوراهای مشورتی و کمیته‌های تخصصی در نقش مشاور مدیران ارشد سازمان‌ها ایفای نقش می‌کنند که در بانک دی هم با پیاده‌سازی این الگو و به کارگیری افراد متخصص، کمیته‌هایی در حوزه‌های فناوری اطلاعات، ارزی، استراتژی، ریسک، مالی و ... شکل گرفته است که در نقش مشاور برای تصمیم‌سازی‌های کلان هیئت‌مدیره ایفای نقش می‌کنند.

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده بانک دی گفت: با دعای خیر خانواده معزز شهدا و همت جمعی همکاران، سال 1400 سال جهش بانک دی خواهد بود.

در ادامه این نشست امیرعباس میرزایی، مدیرعامل شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران، با تحسین دستاوردها و اقدامات انجام شده در بانک دی گفت: با خروج بانک دی از بحران‌های مالی سالیان اخیر و بهبود صورت‌های مالی بانک شاهد استقرار نگاه بلندمدت و استراتژیک در این بانک هستیم که نویدبخش روزهای درخشان بانک دی در نظام بانکی است.

وی در پایان ابراز امیدورای کرد این نشست زمینه تسهیل همکاری و گسترش تعامل بانک دی با شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران را فراهم کند.

گفتنی است حسین یعقوبی، عضو هیئت‌مدیره شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارزی ایران و نادر حسن‌پور، معاون امور بین‌الملل بانک دی و نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران نیز در این نشست حضور داشتند.

منبع: روابط‌عمومی بانک دی

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24