Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

برای تجربه سرمایه گذاری موفق موارد زیادی را باید در نظر گرفت که از جمله آنها می‌‌توان به شرایط اقتصادی و درجه ریسک‌پذیری افراد اشاره کرد. اما حداقل ویژگی که ابزارهای سرمایه‌‌گذاری باید داشته باشد این است که بتواند تورم سالیانه را پوشش دهد.

مدیریت ثروت، راهکاری برای سرمایه گذاری موفق

بورس24 : در دنیای امروز که قیمت‌ها به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کنند، برای تامین رفاه خود و خانواده، روا نیست که از سرمایه‌گذاری غافل بود. به عبارت دیگر، سرمایه‌گذاری را می‌توان به عنوان یکی از نیازهای اساسی قلمداد کرد که در صورت پاسخ مناسب به آن، نگرانی افراد از بابت نیازهای دیگر مثل خوراک، پوشاک، مسکن – طبق هرم مازلو - خود به خود رفع خواهد شد. اما نکته‌ای که نباید هرگز فراموش شود این است که هر بازاری برای سرمایه‌گذاری مناسب نیست و بازاری را می‌توان دنبال کرد که با روحیه و شرایط مالی، سن و فاکتورهای دیگر زندگی شخصی افراد سازگاری داشته باشد. پوشیده نیست که برای تجربه سرمایه گذاری موفق ، شناخت ویژگی ها، معایب و مزایای آن بازار، حداقل کاری است که باید انجام داد.

با توجه به اینکه برای جمع شدن سرمایه‌‌تان زحمت‌های زیادی متحمل شده‌‌اید و قطعا رشد آن برای شما اهمیت دارد، پاسخ‌تان احتمالا خیر است.

مثلث زمان، تخصص و تکنولوژی

واقعیت این است که سرمایه‌‌گذاری را باید یک تخصص در نظر گرفت. اما در شرایط تورمی اقتصاد کشور که هر سال ارزش پول کشور کاهش قابل توجهی را تجربه می‌‌کند؛ ممکن است برای متخصص شدن در حوزه‌های مختلف اقتصاد و سرمایه‌‌گذاری، زمان کافی وجود نداشته باشد؛ به همین دلیل، خیلی از افراد سپرده‌‌های بانکی را برای سرمایه‌‌گذاری انتخاب می‌‌کنند چرا که نیاز به تخصص آنچنانی ندارد و ریسک زیادی هم متوجه آنها نخواهد شد و یا از سر ناچاری، اسیر هیجاناتی می­‌شوند که سرمایه خود را که با هزاران زحمت جمع کرده‌‌اند، در هر مسیر پرخطری قرار می‌‌دهند. اینکه آیا این روش‌های سرمایه‌گذاری کار درستی است یا خیر، در ادامه به آن پرداخته می‌‌شود.

خوشبختانه در کشور ما، ابزارهای متنوعی برای سرمایه‌‌گذاری وجود دارد، ابزارهایی مثل سپرده‌های بانکی، سهام شرکت‌‌های بورسی و فرابورسی، انواع صندوق‌‌های سرمایه‌‌گذاری، اوراق با درآمد ثابت، دلار، طلا و سکه، مسکن، ارزهای دیجیتال و ده‌‌ها ابزار دیگر که هر کدام از آنها ویژگی‌‌ها، مزایا و معایب خاص خودشان را دارند.

در یک طرف، بازار رمزارزهایی مثل بیت کوین قرار دارد که باوجود سود بالایی و چه بسا درآمد دلاری که ممکن است ایجاد کند، بازاری به شدت پرریسک است و باعث خروج ارز از کشور می‌‌شود.

از طرف دیگر، سرمایه‌گذاری در سپرده‌‌های بانکی، ریسک بسیار پایینی دارد و سرمایه­گذاران مطمئن هستند که ماهیانه درآمد ثابتی خواهند داشت؛ ولی با توجه به تورم سالیانه و درصد بازدهی که این سپرده‌ها دارند، احتمالا در بلندمدت استفاده از این روش به تنهایی پاسخگوی کاهش ارزش پول نخواهد بود و به دنبال آن نمی‌توان انتظار داشتن تجربه سرمایه گذاری موفق داشت.

برای تجربه سرمایه گذاری موفق موارد زیادی را باید در نظر گرفت که از جمله آنها می‌‌توان به شرایط اقتصادی و درجه ریسک‌پذیری افراد اشاره کرد. اما حداقل ویژگی که ابزارهای سرمایه‌‌گذاری باید داشته باشد این است که بتواند تورم سالیانه را پوشش دهد.

حال که نیاز به سرمایه‌‌گذاری را دانستیم؛ چگونه با این چالش برخورد کنیم که برای سرمایه‌‌گذاری موفق در ابزارهای متنوع باید متخصص بود و در عین حال ممکن است برای تحلیل و بررسی فاکتورهای اقتصادی زمان کافی نداشته باشیم، راه حل را در کجا جستجو کنیم؟

مانو، سامانه هوشمند مدیریت ثروت

سامانه مدیریت ثروت مانو را می‌‌توانید مشاور سرمایه‌‌گذاری خود در نظر بگیرید که به دنبال پاسخ به این چالش است. مانو، با هدف سرمایه‌گذاری مولد همه اقشار جامعه، سامانه‌ای منحصربه‌فرد طراحی کرده است که افراد با هر سطح از سرمایه و دانش مالی، متناسب با روحیه و شرایط مالی خود، از فرصت‌های سرمایه‌گذاری بهره‌مند می‌شوند.

تیم مانو در راستای افزایش بهره‌‌وری و عملکرد سرمایه‌‌گذاری، از تجربه و تخصص افراد فعال در حوزه‌‌های اقتصادی و مالی، هوش مصنوعی، ریاضی و کامپیوتر استفاده می‌‌کند. این تیم با استفاده از ابزارهای مدرنی که در اختیار دارد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته، تمام تلاش خود را می‌‌کند که بهترین گزینه‌‌های سرمایه‌‌گذاری را برای مشتریانش انتخاب کند.

در واقع، مشتریان مانو با انتخاب طرح‌های سرمایه‌گذاری، متناسب با شرایط اقتصادی و ریسک‌‌پذیری خود، به صورت غیرمستقیم در یک سرمایه‌‌گذاری حرفه‌‌ای و تخصصی وارد می‌‌شوند. در واقع محاسبه‌گر مانو با توجه به میزان سرمایه و مدت زمانی که برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌ می‌شود، طرح مناسب را پیشنهاد می‌کند.

منبع خبر: اطلاع رسانی تبلیغی

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24