Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

مدیرمهندسی نورد کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت هیچگونه محدودیتی برای تولید انواع ریل‌هایی که در دنیا به طور عام مصرف می‌شود، ندارد و حتی قادر به تولید ریل‌هایی با ویژگی‌های خاص هم هست.

تولید ریل ملی ذوب آهن دو برابر می‌شود

بورس24 : مدیرمهندسی نورد کارخانه ذوب آهن اصفهان گفت: این شرکت هیچگونه محدودیتی برای تولید انواع ریل‌هایی که در دنیا به طور عام مصرف می‌شود، ندارد و حتی قادر به تولید ریل‌هایی با ویژگی‌های خاص هم هست.

محمدامین یوسف‌زاده اظهار داشت: حجم کنونی تولید ریل ملی در شرکت ذوب آهن به حدود ۵۰ هزار تن رسیده و امید است در سال جدید با توجه به بهبود ظرفیت خط تولید و ورود تجهیزات و فناوری‌های جدید بتوان تولیدات ریلی را به دو برابر حجم سال گذشته رساند و زمینه صادرات این محصول راهبردی را فراهم کرد.

وی افزود: تاکنون سه نوع ریل به سفارش شرکت قطار شهری (مترو) با ویژگی‌های خاص شامل ریل اکسچرنا برای متروی اصفهان، ریل UFC۶۰ برای تحویل به متروی تهران و ریل USA۵۴ برای متروی مشهد در کارخانه ذوب آهن اصفهان تولید شده است.

مدیرمهندسی نورد کارخانه ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه این شرکت قابلیت تولید هرگونه ریلی را دارد، خاطرنشان کرد: مادر صنعت فولاد ایران در زمینه تولید انواع ریل هیچگونه محدودیتی ندارد، اما عمده تمرکز این شرکت بر روی تولید ریل برون‌شهری است و باتوجه به اینکه حجم سفارش دولت برای انواع ریل بسیار زیاد است، تعهد کارخانه ذوب آهن هم به دولت بالاست.

بر اساس گزارشی از صدا و سیما، یوسف‌زاده تاکید کرد: امکانات تولید هر نوع ریل مورد نیاز برای مترو در شرکت ذوب آهن اصفهان فراهم است و این شرکت آمادگی تولید آن را دارد.

منبع: فلزات آنلاین

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24