Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در جلسه شورای مدیران بانک دی که با حضور مدیر عامل، رییس و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک برگزار شد، برنامه ‌های پیش روی بانک در سال ۱۴۰۰ تشریح شد...

افزایش سرمایه بانک دی، نقطه قوتی برای جهش بانک در سال جاری است

بورس24در جلسه شورای مدیران بانک دی که با حضور مدیر عامل، رییس و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد بانک برگزار شد، برنامه ‌های پیش روی بانک در سال ۱۴۰۰ تشریح شد.

به گزارش روابط ‌عمومی بانک دی، در این جلسه که نخستین نشست مدیران بانک در سال ۱۴۰۰ بود، برات کریمی، مدیر عامل بانک با اشاره به دستاوردهای اخیر بانک دی گفت: در ماه ‌های گذشته با همت همکاران تلاشگر و گران ‌قدر صف و ستاد، شاهد دستاوردهای چشمگیری در تمامی شاخص‌ های کلیدی بانک بودیم و توانستیم در مسیر تحقق اهداف بانک گام‌ های مؤثری برداریم که بر خود واجب می ‌دانم از تلاش ‌های تمامی همکارانم کمال قدردانی را داشته باشم.

وی افزود: در حال حاضر نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکارانم به ثمر نشسته است و بانک دی با برگزاری موفق مجمع عمومی فوق‌العاده فرآیند افزایش سرمایه را عملیاتی کرده است.

مدیر عامل بانک دی ضمن قدردانی از حمایت ‌های همدلانه بانک مرکزی، سازمان بورس و اوراق بهادار و بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه تحقق برنامه‌ های بانک برای افزایش سرمایه تصریح کرد: افزایش سرمایه بانک، آغاز مسیر شکوفایی و پیشرفت و در حکم بذری است که در سایه عزم و تلاش جمعی همکاران به درختی پرثمر تبدیل خواهد شد اما بیش از هر چیز نیازمند پاسداری و مراقبت است.

وی افزود: اگر در سال ۱۴۰۰ بر اساس یک برنامه مشخص و بر مبنای اهداف مدون حرکت کنیم، افزایش سرمایه با کمک به بهبود وضعیت بانک، نقطه قوتی برای جهش بانک دی در نظام بانکی طی سال جاری خواهد بود.

کریمی، اقدامات انجام شده در سال گذشته را تحسین‌برانگیز توصیف کرد و افزود: بانک دی در سال گذشته نه تنها افزایش زیان را تجربه نکرد بلکه، برعکس سنوات پیشین، شاهد کاهش زیان انباشته و حرکت در مسیر سودآوری بود که نتیجه آن بهبود چشمگیر شاخص‌های عملیاتی بانک است.
وی جوانگرایی و بهره‌گیری از مدیران لایق و ریسک‌پذیر را از مهم‌ترین دلایل پیشرفت بانک دانست و تأکید کرد: در سال گذشته راه‌اندازی گیشه‌های ارائه خدمت در مراکز بنیادشهید استان‌ها و امضای تفاهم‌نامه همکاری با پست‌بانک ایران برای توسعه دسترسی مشتریان و جامعه هدف به خدمات بانکی، دو اقدام تحسین‌برانگیز در بانک بود که زمینه افزایش رضایتمندی خانواده معزز شهداء و جامعه بزرگ ایثارگری را فراهم کرد.

وی افزود: رؤسای شعب استان‌ها باید ضمن تقویت و توسعه تعامل با مدیران کل بنیاد شهید استان‌ها، زمینه بهره‌مندی و آشنایی جامعه هدف را با خدمات گیشه‌ها افزایش دهند.

کریمی در پایان با اشاره به برنامه‌های بانک در حوزه‌های مختلف گفت: توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و افزایش درآمدهای کارمزدی، کاهش NPL از محل مطالبات، روان‌سازی فرآیند اعتبارسنجی و صدور ضمات‌نامه، سیستمی کردن بازرسی‌های ادواری شعب، اصلاح ساختار مالی و تخصیص اعتبار به واحدهای تولیدی جامعه هدف از محل منابع صندوق توسعه ملی در اولویت برنامه‌های عملیاتی واحدهای ستادی شعب بانک در سال ۱۴۰۰ است که امیدواریم با همت جمعی همکاران شاهد تعالی روزافزون بانک دی باشیم.

در ادامه این جلسه، غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت‌مدیره بانک ضمن تبریک سال جدید به تمامی همکاران و قدردانی از تحقق اهداف در سال ۱۳۹۹، نظام هدفمند برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری را مهم‌ترین رکن ساختار مدیریتی بانک دی در سال ۱۴۰۰ دانست و عنوان کرد: سال ۱۴۰۰ سال پایه و مبنای قضاوت درباره رشد و افول‌های شاخص‌های بانک برای سالیان آتی است که باید همگام با نظام برنامه و بودجه جامع، شفاف و قابل اجرا برای بانک توأم با تعریف شاخص‌های عملیاتی مدون برای پایش فعالیت‌ها باشد.

وی با اشاره به لزوم شفافیت و جلوگیری از بروز شایعات در بانک تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ باید سال شفافیت در بانک دی باشد تا با اهرم شفافیت به مقابله با بیماری شایعه‌پراکنی و حاشیه‌سازی‌های مسموم برویم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که پتانسیل ایجاد شده از افزایش سرمایه باید سکوی پرتاب بانک به سمت حرفه‌ ای شدن باشد.

در ادامه این جلسه رحیم طاهری، عضو هیئت‌مدیره با تشریح دستاوردهای بانک در یک سال گذشته گفت: امروز بانک دی از نظر شاخص‌های عملکردی با سال گذشته قابل مقایسه نیست و بهبودهای حاصل شده در شاخص ها مرهون همت، غیرت و تلاش یکایک همکاران خدوم بانک دی است.

وی با اشاره به بهبودهای حاصل شده در شاخص‌های جذب منابع،NPL و مصارف گفت: بهبودها و موفقیت ‌های حاصل شده در شاخص ‌های کلیدی عملکردی بانک در گام اول نتیجه برنامه ریزی دقیق در سطح مدیریت کلان سازمان و در گام دوم، مدیون اهتمام تمامی همکاران صف و ستاد به اجرای برنامه‌های عملیاتی است که نتیجه آن را در افزایش محسوس رضایت مشتریان و ذینفعان شاهد هستیم.

طاهری با تأکید بر تلاش حداکثری همکاران در جهت تحقق اهداف بانک، افزود: اصلاح نسبت منابع به مصارف، افزایش منابع ارزان‌قیمت بانک و بهبود ترکیب منابع، گشایش صد هزار فقره حساب جدید در یک سال، افزایش مانده منابع دستگاه‌ های pos، تدوین دستورالعمل افتتاح حساب ارزی، پیاده ‌سازی حاکمیت شرکتی در بانک و برنامه محوری از مهم ‌ترین اقدامات بانک دی در سال گذشته بود که آثار ان را در بهبود تمامی شاخص ‌های کلیدی شاهد هستیم.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24