Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

در روز ۱۱ فرودین امسال، عضو هیئت مدیره انجمن سنگ‌آهن از ورود محصولات سنگ‌آهنی به بورس کالا خبرداد و گفت که سرانجام پس از پنج سال تلاش شاهد عرضه سنگ‌آهن و سایر محصولات معدنی در بورس‌کالا هستیم زیرا عرضه هر کالای تولیدی در بورس کالا، موجب شفافیت، روان شدن معاملات، ضمانت اجرای قرارداد و کشف قیمت واقعی می‌شود و سنگ‌آهن هم از این قاعده مستثنی نیست.

استقبال چادرملو از عرضه محصولات سنگ آهنی در بورس کالا

بورس24 : در روز ۱۱ فرودین امسال، عضو هیئت مدیره انجمن سنگ‌آهن از ورود محصولات سنگ‌آهنی به بورس کالا خبرداد و گفت که سرانجام پس از پنج سال تلاش شاهد عرضه سنگ‌آهن و سایر محصولات معدنی در بورس‌کالا هستیم زیرا عرضه هر کالای تولیدی در بورس کالا، موجب شفافیت، روان شدن معاملات، ضمانت اجرای قرارداد و کشف قیمت واقعی می‌شود و سنگ‌آهن هم از این قاعده مستثنی نیست.

این در حالی است که هنوز چادر ملو و گل گهر در این خصوص واکنشی نشان ندادند که البته تاثیرات مثبت این خبر، پس از عرضه اولین محموله به بورس کالا نمود خواهد داشت.

ناصر تقی زاده، مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی چادر ملو، در مورد عرضه سنگ آهن و کنسانتره و گندله در بورس کالا به خبرنگار بورس24 گفت: عرضه محصولات از جمله کنسانتره، گندله در بورس کالا بسیار خوب است و ما موافق آن هستیم چرا که با این تصمیم، قیمت ها شفاف می شود.

وی با اشاره به اینکه فرمول قیمتگذاری بر اساس کسری از فوب خلیج فارس هیچ مشکلی ندارد گفت: این روش قیمت گذاری خوب است و قیمت ها معقول و منطقی می شود. البته اینکه نسبت به فروش های قبل چه تفاوتی دارد ، نیاز به کار کارشناسی است که هنوز بررسی نکرده ایم اما قطعا هم به نفع تولیدکننده و هم مصرف کننده خواهد بود.

تقی زاده در پاسخ به اینکه زمان و میزان اولین محموله برای عرضه در بورس کالا مشخص شده؟ گفت: هنوز تصمیم دقیق برای زمان عرضه و میزان آن گرفته نشده است. با بررسی همه جوانب زمان و تناژ عرضه کنستانتره در بورس کالا به زودی مشخص می شود.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24