Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

وکیلی معاون فنی و نظارت تاصیکو در سفر یک روزه خود به کرمان از روند تعمیرات اساسی در کارخانجات مس باهنر بازدید و در نشستی با مدیر عامل و معاونین این مجموعه، ضمن...

معاون تاصیکو: حرکت رو به جلو در مس شهید باهنر استمرار خواهد یافت

بورس24 : وکیلی معاون فنی و نظارت تاصیکو در سفر یک روزه خود به کرمان از روند تعمیرات اساسی در کارخانجات مس باهنر بازدید و در نشستی با مدیر عامل و معاونین این مجموعه، ضمن تبریک سال نو از تلاش های کارکنان بخشهای مختلف شرکت قدردانی کرد.

معاون فنی تاصیکو در این نشست با اشاره به اینکه صنایع مس باهنر در سایه همین تلاش ها،سال گذشته توانست رتبه اول در جمع شرکت های تابعه تاصیکو را بدست آورد، افزود: از فعالیت های انجام شده در آغاز سال جدید و در قالب تعمیرات سالیانه نیز معلوم است؛ حرکت رو به جلو در این شرکت استمرار خواهد یافت.

 

وی خاطرنشان کرد: این تعمیرات که در حجم وسیعی انجام شده، نشان دهنده اعلام آمادگی و عزم جزم مس شهید باهنر برای آغاز و انجام فعالیتی گسترده در بخش تولید و فروش شرکت و عزم شرکت در تحقق شعار سال، تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ هاست.

معاون فنی و نظارت تاصیکو این شکل از تعمیرات را بخشی از پشتیبانی ‌های لازم برای تحقق تولید دانست و گفت: امیدوارم در سال جدید نیز صنایع مس شهید باهنر در امر تولید و صادرات پیشتاز باشد.

در این بازدید که مدیر عامل و تنی چند از معاونین و مدیران واحدهای مختلف نیز حضورداشتند گزارشی از روند فعالیت های صورت پذیرفته و تعمیرات سالیانه ارائه شد و میزان پیشرفت هر بخش با ارائه آمار، تبیین گردید.

ضیائی مدیر عامل نیز ضمن تشکر از حضور معاون فنی و نظارت هلدینگ تاصیکو در مس باهنر بیان داشت : کارگران و کارشناسان ومدیران این شرکت در سایه همت و همدلی آمادگی کامل خود را برای حرکتی جهادی در این مجموعه عظیم صنعتی اعلام داشته و اینجانب به نیابت از کارگران سخت کوش مجموعه عظیم صنعتی مس باهنر اعلام می کنم که همه کارکنان شرکت در سال جدید با تکیه بر افزایش تولیدِ با کیفیت و با پشتیبانی ها و رفع موانع، عزم خویش را جزم کرده‌اند تا کلام رهبر عزیز را جامه عمل پوشانده و روز به روز بر افتخارات این مجموعه عظیم صنعتی بیافزایند.

وی افزود : تعمیرات سالیانه واحدهای تولیدی یکی از برنامه های مدون این شرکت از گذشته بوده و امسال هم با رعایت کلیه ملاحظات بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شروع شده و در حال اتمام است.

مدیر عامل مس باهنر افزود : این شرکت با ارزیابی‌ های انجام شده توسط کارشناسان در بخش های مختلف مکانیک، برق ، تاسیسات ، طراحی و ساخت، نیازهای تعمیراتی کارخانه های نورد، اکستروژن ، لوله مسی ، ذوب و دیگر واحدها را برنامه ریزی و آغاز نمود و در تعمیرات سالیانه، اقدامات حیاتی، ارزشمند، عظیم و گسترده ای را با استفاده از فرصت تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ به انجام رساند.

گفتنی است، بررسی پروژه های در دست اقدام در راستای مصوبات کمیته بهره‌ وری از دیگر برنامه های معاون فنی و نظارت هلدینگ صدرتامین در سفر یکروزه به کرمان بود.

منبع: روابط عمومی مس شهید باهنر

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24