Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

۴ راه کسب درآمد عجیب در فضای مجازی وجود دارد که می‌توانید در این گزارش بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

۴ شغل پردرآمد امروزی که قبل‌ها تصور آن‌ها ممکن نبود

بورس24 : ۴ راه کسب درآمد عجیب در فضای مجازی وجود دارد که می‌توانید در این گزارش بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

در دنیای مجازی امروز راه‌های مختلف و آسانی برای کسب درآمد وجود دارد که هر فرد می‌تواند آن‌ها را انجام دهد و دریافت ماهانه خوبی به جیب بزند.

۱. فروختن مو

برخی سایت‌ها در فروش آنلاین مو تخصص دارند و این سایت‌ها با تبلیغاتی که در صفحه‌های خود انجام می‌دهند روزانه در حدود ۵۰۰ دلار درآمد دارند. جالب است بدانید هر ۲۷ اینچ مو در این سایت بسته به کیفیت آن میانگین ۳ هزارو ۶۰۰ دلار فروخته می‌شود.

چند نکته مهم که قیمت و ارزش مو را در این سایت افزایش می‌دهد این است که، مو‌ها هرگز رنگ نشده باشند، از بین نرفته باشند، و جنس خشک نداشته باشند.

افرادی که از جنس مو‌های خود مطمعن هستند نیز می‌توانند با دل کندن و بریدن آنها، نسبت به فروش آن اقدام کنند و پول بدون زحمتی دریافت کنند.

۲. دادگاه آنلاین

برخی سایت‌ها در فضای مجازی فعالیت دارند که خدمات یک وکیل خود را به موکل ارائه می‌دهند و بدین ترتیب حقوق ماهانه خود را بدون در ترافیک ماندن و رفتن به مراکز دادگستری دریافت می‌کنند.

یک نکته بسیار مثبتی که این گونه سایت‌ها برای موکل‌ها دارد این است که سوال و مشکل خود را در فضای سایت مطرح می‌کنند و تعداد زیادی از وکلا که در آن زمینه شناخت داشته باشند جواب خود را ارائه می‌دهند. بدین ترتیب شخص از بین چند راهنمایی بهترین را انتخاب می‌کند.

۳. مربی آنلاین

مربی گری آنلاین یک منبع کسب درآمد جدید برای افرادی است که از حرفه‌ای برخوردار هستند و گوشه‌ای از آن را در اختیار دیگران قرار می‌دهند البته در قبال دریافت هزینه.

در دنیای دیجیتال امروز و با شیوع ویروس کرونا در جهان، بسیاری از مربی گری‌ها از ورزش و درس گرفته تا آموزش‌های تجاری و تولیدی این روز‌ها از طریق فضای مجازی و در منزل صورت می‌گیره بدون پرداخت هزینه‌ای برای رفت و آمد.

شما هم اگر حرفه‌ای در آستین دارید می‌تواند آن را در اختیار دیگران قرار دهید و در مقابل هزینه آن را به جیب خود واریز کنید.

۴. مدرسه مجازی

چند دهه گذشته شاید شنیدن این ماجرا که امکان تدریس از چند شهر دورتر وجود دارد، تمسخر آمیز بود، اما امروز روزانه شاهد ثبت هزاران ساعت تدریس از طریق شبکه‌های اجتماعی یا فضا‌های مجازی هستیم.

طبق تحقیقاتی که در چند ایالت آمریکا صورت گرفته، ترافیک خودرو در مسیر‌های مربوط به مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها با مجازی شدن تدریس، بسیار کاهش یافته و افرادی که در آن مسیر‌ها عبور می‌کردد، امروز رضایت بیشتری از وضعیت فعلی دارند و زودتر به مقاصد خود می‌رسند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24