Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با پنج شرکت برتر که در محل وزارت صمت برگزارشد تفاهم نامه همکاری میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و وزارت صمت به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری بین وزارت صمت و شرکت چادرملو

بورس24 : در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با پنج شرکت برتر که در محل وزارت صمت برگزارشد تفاهم نامه همکاری میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و وزارت صمت به امضا رسید.

این همکاری در راستای تحقق طرح «اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر» به ابتکار وزارت صنعت معدن و تجارت به ارزش 6.1 میلیارد دلار انجام شده است.

ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو در این مراسم که با حضور استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزارشد با اشاره به طرح های توسعه اتی شرکت، اعلام کرد در مجموع آماده سرمایه گذاری در طرح های توسعه واحدهای پایین دستی و صنایع تکمیلی به ارزش ۷۴ هزار میلیارد تومان هستیم . وزیر صمت نیز این اقدام را در جهت توسعه اقتصادی کشور بسیار مهم و اثر بخش در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دانست.

گفتنی است تفاهم نامه همکاری بین وزارت صمت و چند شرکت از بین شرکت های برتر تولیدی شامل شرکت های معدنی و صنعتی چادرملو، آلومینیوم المهدی، نفت سپاهان و ماشین سازی اراک و صنایع غذایی شیرین عسل به امضا رسید.

این تفاهم نامه ها شامل 62 پروژه در زمینه معدن و صنایع معدنی، صنایع غذایی، ماشین سازی و صنایع پالایشگاهی است و هدف از تنظیم و امضای آن ها ایجاد امنیت سرمایه گذاری و تشویق بنگاه ها برای توسعه و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی های داخلی است.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24