Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه های بدنه اتومبیل؛ محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست.

پرداخت خسارت در بیمه شخص ثالث به ساعت خاصی از شبانه روز محدود نیست

بورس24 : پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه های بدنه اتومبیل؛ محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست.

متعاقب انعکاس پیامی در برخی از شبکه های خبری مبنی برعدم پرداخت خسارت به زیاندیدگانی که در ساعت های 21 الی 4 بامداد روزبعد در سطح شهر تردد می کنند، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تکذیب این مطلب آورده است که درصورت بروز خسارت در ساعات منع تردد نیز بیمه‌گذاران/ زیان‌دیدگان محترم می توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش و به نقل از اداره کل نظارت فنی بر بیمه های غیر زندگی، بیمه مرکزی ضمن تکذیب اخبار منتشره مبنی بر عدم پرداخت خسارت از طرف شرکت های بیمه در ساعات منع تردد (از ساعت 9 شب تا 4 صبح) آورده است؛ پرداخت خسارت در دوره اعتبار بیمه شخص ثالث (اعم از خسارت های مالی و بدنی)، بیمه حوادث راننده و همچنین بیمه های بدنه اتومبیل؛ محدود به ساعت خاصی از شبانه روز نیست و شرکت های بیمه با رعایت مقررات قانون بیمه شخص ثالث و حوادث راننده، شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه بدنه اتومبیل، مکلف به جبران خسارات وارده در تمام ایام و ساعات می باشند. بنابراین در صورت بروز خسارت در ساعات منع تردد نیز بیمه‌گذاران/ زیان‌دیدگان محترم می توانند طبق روال سابق نسبت به اعلام و دریافت خسارت از شرکت بیمه مربوطه اقدام نمایند.

منبع: اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24