Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

روز گذشته طی مراسمی در محل کارخانه شرکت گلتاش در منطقه صنعتی مبارکه اصفهان، با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه ­توسعه­ ملی و مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر، از محصولات جدید این شرکت رونمایی شد.

رونمایی از محصولات جدید گلتاش

بورس24 : روز گذشته طی مراسمی در محل کارخانه شرکت گلتاش در منطقه صنعتی مبارکه اصفهان، با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه ­توسعه­ ملی و مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر، از محصولات جدید این شرکت رونمایی شد.

در مراسمی که با حضورامیرتقی خان تجریشی، مدیرعامل شرکت سرمایه­ گذاری­ گروه توسعه ملی و مجید محسنی ­مجد، مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر و مدیران عامل شرکت­های مدیریت صنعت شوینده، به­پخش، پاکسان، ساینا مروارید هامون برگزار می شد از محصولات جدید شرکت گلتاش رونمایی شد.

در این مراسم تجریشی به صحبت در خصوص نقش مهم شرکت­های تولیدکننده کالاهای بهداشتی در زمان کرونا پرداخت و گفت: در سال جاری که سال جهش­ تولید نام داشت و از سویی با ویروس کرونا درگیر بودیم، پرسنل بخش تولید شرکت­های شوینده و بهداشتی، توپ و تانک و تفنگ مبارزه با این بیماری را تولید می­کردند.

وی افزود: جای تقدیر دارد در شرایطی که اکثر بنگاه­های اقتصادی دورکار بودند و یا در قرنطینه به سر می بردند، همکاران من در شرکت گلتاش ۳ شیفت کار می­کردند تا مردم شریف ایران مشکلی از جهت تامین کالاهای بهداشتی و ضدعفونی کننده نداشته ­باشند.

وی ادامه داد علاوه بر کرونا شاهد اوج تحریم‌ها بودیم اما با هوشمندی مقام معظم رهبری سال ۹۹ سال جهش تولید نام گرفت و در این سال گلتاش نه تنها کاهش تولید نداشت، بلکه افزایش تولید هم داشت و رکورد تولید در این سال شکسته شد.

همچنین محسنی ­مجد، مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر نیز با بیان اینکه همه مدیران عامل این مجموعه مدیران جهادی و فرمانداران اقتصادی هستند، گفت: بارها شاهد بودیم که مدیران مجموعه­ های تولیدی ما از صبح تا شب مشغول کار بودند که مبادا یک ثانیه خط تولید بخوابد. در این مسیر همه همراه و هماهنگ بودند و هستند.

وی ادامه داد اگر مدیران هماهنگ باشند سایر عوامل مجموعه نیز هماهنگ می­شوند و کار خوب پیش می­رود.

در ادامه مراسم، توفیق افشارنژاد، مدیرعامل شرکت گلتاش بابیان اینکه در خصوص تامین مواد اولیه با مشکلات عدیده ای روبرو هستیم اظهار کرد: تصمیم گرفتیم برای مواد اولیه برنامه ریزی دقیق داشته­باشیم که بتوانیم از آن استفاده­ کنیم.

وی با اشاره به اینکه سرمایه شرکت ۱۰۰ میلیارد تومان بوده اظهار کرد: برای سال ۲۰۲۱ این سرمایه به ۱۶۰ میلیارد تومان افزایش خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت گلتاش ادامه داد: ۸۵ میلیارد تومان سالانه سود حاصل از تولید و فروش محصولات اولیه این شرکت است. امروز نیز پس از از تلاش­های شبانه روزی از۳ محصول ضد عفونی کننده انواع کرم های ضد آفتاب و نرم کننده و مرطوب کننده و مایع دستشویی گلبو و آرومکس و دنتامکس رونمایی می‌کنیم.

نعمت اللهی مدیر عامل هلدینگ صنعت شوینده نیز بابیان اینکه در راستای هفته احسان و نیکوکاری مبالغی را برای کمک به کمیته امداد تخصیص خواهیم داد، اظهار داشت در آستانه سال نو برای اولین بار مرکز صنعتی آنلاین آموزشی صنعت و معدن کشور، در مدیریت شوینده ایجاد کردیم که گام مهم برای اهداف شرکت‌های مدیریت صنایع شوینده بود.

در حاشیه این مراسم، ضمن پرده برداری در محصولات جدید شرکت گلتاش، بازدید از خطوط تولید و کلنگ زنی زمین جدید این کارخانه، از سردیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز رونمایی شد. همچنین سالن ورزشی این کارخانه نیز به اسم شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

منبع: روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24