Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد تولیدی و موفقیت شرکت‌ها و صنایع در عرصه بومی‌سازی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها، توانمندی تامین نیاز خود را دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: آمریکایی‌ها هیچ اطلاعات فنی به مس نمی‌دادند اما بومی‌سازی وضعیت را تغییر داد

بورس24 : رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد تولیدی و موفقیت شرکت‌ها و صنایع در عرصه بومی‌سازی نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی با وجود تحریم‌ها، توانمندی تامین نیاز خود را دارد.

محمدرضا پورابراهیمی، در مراسم افتتاح نمایشگاه نهضت تولید، بومی‌سازی و صادرات که با حضور نورالدینی مشاور ارشد استاندار کرمان، مهندس حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و جمعی از مدیران صنایع استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه، قبل از انقلاب راه‌اندازی شد و آمریکایی‌ها آنجا حضور داشتند تا شرکت مس را اداره کنند درحالی‌که کوچک‌ترین اطلاعات و دانش فنی در زمینه اداره شرکت، ساخت قطعات و... در اختیار ایرانیان قرار نمی‌دادند، اما امروز وضعیت متفاوت شده است.

وی ادامه داد: صنعتگران امروز فرماندهان و سربازان این جهاد اقتصادی هستند و با پایمردی مردم و مجاهدت صنعتگران، پاسخ همه دشمنی‌های مستکبران داده شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: مجلس هم با بضاعت خود، از فعالیت‌های تولیدی حمایت و در راستای رفع مشکلات این حوزه، ازجمله مشکلات بانکی و مالیاتی و سایر موارد اقدام می‌کند و این اقدامات در گذار ایران از گردنه دشوار تحریم‌ها خود را نشان می‌دهد.

پورابراهیمی با تاکید بر اهمیت ساخت داخل و بومی‌سازی گفت: برنامه نیازسنجی کالاهای مورد نیاز صنایع بزرگ و تولید آن در استان کرمان وجود دارد تا نیازهای صنایع بزرگ و توانمندی صنایع کوچک اعلام شود و با شکل گرفتن این ارتباط، موجبات توسعه در این عرصه و تامین قطعات و خدمات در داخل استان فراهم شود.

وی افزود: همچنین باید با برقراری ارتباط بین پارک علم و فناوری و صنعت، بومی‌سازی و تجهیز شرکت‌های دانش‌بنیان نیز تقویت شود.

منبع: مس پرس

منبع خبر: سازمان تحلیلی - خبری بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24