Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به منظور افزایش سرعت، ارتقای دسترسی مشتریان به شعب بانک و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بانک دی و پست‌ بانک ایران امضاء شد...

امضا تفاهم‌ نامه همکاری بانک دی و پست ‌بانک ایران

بورس24 : به منظور افزایش سرعت، ارتقای دسترسی مشتریان به شعب بانک و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، تفاهم‌ نامه همکاری مشترک بانک دی و پست‌ بانک ایران امضاء شد.

در مراسمی که با حضور عباس معمارنژاد، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌ های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، برات کریمی، مدیر عامل بانک دی و بهزاد شیری، مدیر عامل پست ‌بانک ایران تفاهم‌ نامه گسترش همکاری‌ های مشترک در زمینه انجام امور بانکی مشتریان را امضا کردند.

بر اساس این تفاهم‌نامه که نخستین تفاهم‌نامه مشترک میان بانک دی و پست‌ بانک است، در فازهای مختلف، امکان واریز و برداشت وجوه توسط مشتریان در شعب هر دو بانک، وصول چک‌، انجام امور بانکی مربوطه اعم از صدور کارت، ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیکی و اینترنتی، امکان وصول اقساط تسهیلات و... از طریق شعب بانک دی و شعب و باجه‌های خدمات بانکی پست‌بانک، فراهم می‌ شود.

همچنین گسترش همکاری در بازار بین بانکی در راستای مدیریت بهینه نقدینگی، همکاری در انجام اعتبارسنجی صحیح و دقیق مشتریان طرفین، همکاری در تشکیل پرونده اعتباری در شعب بانک دی و پست بانک و ارائه خدمات متقابل ارزی به مشتریان دو طرف، بخش دیگری از مفاد این تفاهم‌نامه است.

تکریم متناسب با شأن و منزلت خانواده معزز شهدا و ایثارگران و فراهم‌ شدن امکان دسترسی آسان‌تر آن ‌ها به خدمات بانک دی از طریق شعب پست ‌بانک ایران، از مهم ذ‌ترین اهداف این تفاهم ‌نامه است.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24